Dostawa mebli dla zabezpieczenia pobytu wojsk sojuszniczych.

Publication date 2017-04-05
End date 2017-04-14 11:00:00
Instytucja Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59380 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391212008, 391411003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli dla zabezpieczenia pobytu wojsk sojuszniczych.
Część I - Meble drewniane
Część II - Meble metalowe
Część III - Meble na metalowych podstawach
Część IV - Wyposażenie szatni WKS Grunwald

Opis

Meble drewniane. Meble metaloweMeble na metalowych podstawachWyposażenie szatni WKS Grunwald

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
Ulica ul. Kościuszki
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60967
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 618 573 323
Fax 061 8572727, 8572489
Email kszp@wzipoznan.pl
Adres strony url www.wzipoznan.wp.mil.pl
Regon 63015300300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wzipoznan.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań, budynek nr 3, pokój nr 5 (Kancelaria)
Numer referencyjny 28/WZI/17/WGSI
Rodz zam D
Okres2c 20
Szacunkowa wart zam calosc 379635.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • wykonał minimum dwie dostawy mebli o wartości o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda (dla części I). • wykonał minimum dwie dostawy mebli o wartości minimum 100 000,00. zł brutto każda (dla części II), • wykonał minimum dwie dostawy mebli o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda (dla części III) • wykonał minimum dwie dostawy mebli o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda (dla części IV) Wykonawca składający ofertę, na więcej niż jedną część musi wykazać się minimum 2 dostawami bez względu na ile części zamówienia składa ofertę z tym że, wartości wskazanych dostaw muszą być nie mniejsze niż wartości kwoty z „droższej części”.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane – załącznik nr 5 do SIWZ
Wadium 1. Wadium wynosi: Dla części I - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych); Dla części II – 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych); Dla części III – 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) Dla części IV – 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość wadium musi być sumą wartości wadium części na które Wykonawca składa ofertę. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie § 14 projektu umowy stanowiącym część II SIWZ.
Kryt 0 cena oferty brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)