dostawa wideoduodenoskopu z wyposażeniem.

Publication date 2017-04-05
End date 2017-04-13 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59510 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

dostawa wideoduodenoskopu z wyposażeniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Ulica Stanisława Staszica
Nr domu 16
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-081
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel +48815344610
Fax +48815324153
Email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url www.spsk1.lublin.pl
Regon 431029234
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk1.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk1.lublin.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Tylko jednej
Numer referencyjny EO / TA - 2732 / 22 / 17
Rodz zam D
Okres2c 30
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych oraz cenie nie wyższej, b) zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, c) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian w stosunku do treści oferty. 3. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 4. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 13/04/2017
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)