Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie.

Publication date 2017-04-06
End date 2017-04-19 12:00:00
Instytucja Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60228 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 983100009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie wraz z serwisem polegającym na: praniu, czyszczeniu, dezynfekcji, suszeniu, prasowaniu, konserwacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
Ulica ul. Sulańska
Nr domu 13
Miejscowosc Konin
Kod poczt 62510
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 632 113 278
Fax 632 113 278
Email zam.pub@mzgok.konin.pl
Adres strony url http://bip.mzgok.konin.pl
Regon 30171959200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mzgok.konin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny 1) osobiście, 2) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), 3) za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie - ul. Sulańska 13 /budynek A - pokój nr 6/
Numer referencyjny DZ.361-7/2017
Rodz zam U
Okres2c 38
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000,00 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na wynajmie odzieży lub wynajmie i serwisie odzieży o wartości min. 200.000,00 zł oraz załączy dokumenty potwierdzające że usługa ta została wykonana należycie. UWAGA: Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie w/w warunku powoła się na usługi wykonywane wówczas musi wykazać, iż faktycznie zrealizowana już część usługi spełnia wymagania zamawiającego (w zakresie wartości zrealizowanej dotychczas części).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wymaganą w postępowaniu. Zamawiający uzna dokument za spełniający wymagania, jeżeli z dokumentu wynika, iż składka za ubezpieczenie została opłacona, a w przypadku gdy nie będzie to wynikać z treści dokumentu – należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty składki za ubezpieczenie (potwierdzony przez bank lub Pocztę Polską odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego). W przypadku składek na ubezpieczenie których termin płatności został oznaczony w ratach – należy dołączyć potwierdzenie opłaty rat których termin płatności został oznaczony przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca przedkłada w/w wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, za obopólną zgodą stron, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) w przypadku zwiększenia zatrudnienia u Zamawiającego powodującego konieczność wyposażenia nowozatrudnionych minimum 10 pracowników w odzież roboczą/ochronną 2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT 3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016, poz. 1265) 4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Strony wprowadzają następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt.1. 1) wynagrodzenie Wykonawcy może zostać podwyższone lub obniżone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający w szczególności wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z wystąpieniem okoliczności o których mowa w pkt.1. oraz wykazanie (wraz z załączeniem dowodów) wpływu zmiany na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę; 2) kwota, o jaką może zostać zmienione wynagrodzenie, nie może być wyższa niż wynikająca ze zmiany przepisów prawa, w szczególności: a) w przypadku zmiany, o której mowa w pkt.1.2), wartość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku od towarów i usług obliczonego przy zastosowaniu zmienionej stawki, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za usługi, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zakończono, b) w przypadku zmiany, o której mowa w pkt.1.3) i pkt. 1.4), wartość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie o kwotę równą różnicy obciążeń publicznoprawnych wynikającą ze zmiany przepisów prawa, dotyczących wynagrodzeń osób biorących bezpośredni udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1.1) wartość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie o kwotę wyliczoną na podstawie specyfikacji ilości dodatkowo dostarczonej odzieży po cenie jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w formularzu cenowym (o koszt wyposażenia pracownika w ubranie odpowiednie do danego stanowiska). 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za obopólną zgodą stron, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) pojawienia się nowych produktów lub rozwiązań organizacyjnych czy prawnych, dotyczących obowiązków określonych w pkt. 4.2 SIWZ lub nieokreślonych, a dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wprowadzenia modyfikacji systemu informatycznego kontrolującego obieg odzieży. Zmiana treści umowy w powyższym zakresie nastąpi bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w kształcie i terminie obustronnie uzgodnionym, zmierzającym do uzyskania zgodności zapisów umowy z obowiązującym prawem czy regulacjami wewnętrznymi stron umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 19/04/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)