Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych

Publication date 2017-04-06
End date 2017-04-14 09:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60326 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części:
Część nr 1 – dostawa strzykawek jednorazowego użytku
Część nr 2 – dostawa igieł tępych do pobierania i rozpuszczania leków
Część nr 3 – dostawa igieł Hubera
Część nr 4 – dostawa silikonowych zgłębników żołądkowych z prowadnicą
Część nr 5 – dostawa silikonowych zgłębników żołądkowych
Część nr 6 – dostawa rurek ustno-gardłowych
Część nr 7 – dostawa zestawów do strzykawki automatycznej do podawania kontrastu
Część nr 8 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych
Część nr 9 – dostawa staz automatycznych ratunkowych ze wskaźnikiem czasu założenia
Część nr 10 – dostawa profesjonalnych ciśnieniomierzy
Część nr 11 – dostawa nawilżanych osłonek lateksowych na głowice do badań USG
Część nr 12 – dostawa sterylnych pałeczek do wymazów
Część nr 13 – dostawa woreczków do pobierania moczu u dzieci
Część nr 14 – dostawa opasek identyfikacyjnych
Część nr 15 – dostawa pojemników sterylnych do transportu moczu
Część nr 16 – dostawa drenów łączących do odsysania wraz z łącznikiem
Część nr 17 – dostawa fartuchów ochronnych foliowych
Część nr 18 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych
Część nr 19 – dostawa żelu do USG i EKG
Część nr 20 – dostawa cewników urologicznych Nelaton i Tieman
Część nr 21 – dostawa ciśnieniomierzy dla dorosłych
Część nr 22 – dostawa ciśnieniomierzy dla dzieci
Część nr 23 – dostawa stetoskopów lekarskich


Opis

Część nr 1 – dostawa strzykawek jednorazowego użytku Część nr 2 – dostawa igieł tępych do pobierania i rozpuszczania leków Część nr 3 – dostawa igieł Hubera Część nr 4 – dostawa silikonowych zgłębników żołądkowych z prowadnicą Część nr 5 – dostawa silikonowych zgłębników żołądkowych Część nr 6 – dostawa rurek ustno-gardłowych Część nr 7 – dostawa zestawów do strzykawki automatycznej do podawania kontrastuCzęść nr 8 – dostawa automatycznych opasek zaciskowychCzęść nr 9 – dostawa staz automatycznych ratunkowych ze wskaźnikiem czasu założenia Część nr 10 – dostawa profesjonalnych ciśnieniomierzy Część nr 11 – dostawa nawilżanych osłonek lateksowych na głowice do badań USGCzęść nr 12 – dostawa sterylnych pałeczek do wymazówCzęść nr 13 – dostawa woreczków do pobierania moczu u dzieci Część nr 14 – dostawa opasek identyfikacyjnych Część nr 15 – dostawa pojemników sterylnych do transportu moczu Część nr 16 – dostawa drenów łączących do odsysania wraz z łącznikiem Część nr 17 – dostawa fartuchów ochronnych foliowych Część nr 18 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych Część nr 19 – dostawa żelu do USG i EKG Część nr 20 – dostawa cewników urologicznych Nelaton i Tieman Część nr 21 – dostawa ciśnieniomierzy dla dorosłych Część nr 22 – dostawa ciśnieniomierzy dla dzieci Część nr 23 – dostawa stetoskopów lekarskich

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Ulica ul. Bohaterów Warszawy
Nr domu 34
Miejscowosc Nysa
Kod poczt 48300
Panstwo Polska
Wojewodztwo opolskie
Tel 774 087 830
Fax 774 333 038
Email zp@zoznysa.pl
Adres strony url www.zoznysa.pl
Regon 31344300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.ipzp.pl/zoznysa
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 48-00 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
Numer referencyjny Nr 19/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Deklaracja Zgodności – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ((Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918, art. 2 ust. 1 pkt. 11 (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) 2) Certyfikat Zgodności – Deklarację Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadcząjący przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych – dla wyrobów medycznych : a/ klasy I z funkcją po miarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 3) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918, art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918) 4) materiały informacyjne opracowane i podpisane przez producenta oferowanych wyrobów w języku polskim. W przypadku materiałów informacyjnych opracowanych przez producenta oferowanego wyrobu w języku innym niż język polski należy dołączyć tłumaczenie tych materiałów na język polski. UWAGA! W załączonych do oferty materiałach informacyjnych zawierających również zdjęcia oferowanych wyrobów należy wyraźnie oznaczyć parametry – kolorowym zakreślaczem – określone w Opisie przedmiotu zamówienia w celu bezspornej weryfikacji oferowanego wyrobu z parametrami opisanymi przez zamawiającego. Każdy parametr wymieniony w Opisie przedmiotu zamówienia musi mieć odzwierciedlenie materiałach informacyjnych lub w dołączonej do oferty instrukcji obsługi/użycia 5) Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918) – załacznik nr 5 do SIWZ 6) Oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami wymienionymi w SIWZ – załącznik nr 6 do SIWZ 7) Instrukcję obsługi/użycia lub oświadczenia producenta – dotyczy części nr 8, 9, 10 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbki oferowanego wyrobu. Dostarczona próbka pozostanie u Zamawiającego przez okres 4 lat zgodnie z art. 97 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który dostarczył próbkę .
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów mowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku zaprzestania produkcji oferowanego wyrobu przez producenta. Na potwierdzenie powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia wydanego przez producenta wyrobu potwierdzającego fakt zaprzestania produkcji. Zaoferowany nowy wyrób musi posiadać identyczne lub lepsze parametry niż wskazane w ofercie. Cena zaoferowanego wyrobu nie ulegnie podwyższeniu
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/04/2017
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)