Dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu

Publication date 2017-04-06
End date 2017-04-14 11:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60373 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331414200, 331410000
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych o wartości poniżej 209 000 euro.



Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych o wartości poniżej 209 000 euro. zamówienie składa się z 1 pozycji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych lateksowych o wartości poniżej 209 000 euro. zamówienie składa się z 1 pozycji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych o wartości poniżej 209 000 euro. zamówienie składa się z 1 pozycji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych o wartości poniżej 209 000 euro. zamówienie składa się z 1 pozycji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych o wartości poniżej 209 000 euro. zamówienie składa się z 3 pozycji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Ulica ul. Juliana Aleksandrowicza
Nr domu 5
Miejscowosc Radom
Kod poczt 26617
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel (48) 361 39 00
Fax (48) 345 11 18, 3451043
Email dzp@wss.com.pl
Adres strony url www.wss.com.p
Regon 67020935600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny DZP.341.13.2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt. III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto dla poszczególnych części zamówienia, termin dostawy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy na dostawę rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych. b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego: Załącznik nr 1 do umowy dla części 1-5 c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. d) Próbki oferowanych wyrobów – w ilości po 1 szt. najmniejszego opakowania (dla rękawic pakowanych pojedynczo należy dostarczyć 3 pary). Wykonawca musi czytelnie oznakować oferowane próbki numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1, poz. „ 1”)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz. 876 ze zm), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE. Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objętych deklaracjami zgodności i nie podlegających żadnemu wpisowi do rejestru, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 2.Opisy techniczne oferowanych wyrobów potwierdzające wymagania opisu przedmiotu zamówienia. (w szczególności rodzaj i jakość materiałów oferowanych wyrobów) Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1, poz. „ 1”); 3. Parametry oceniane dla kryterium walory użytkowe - Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji – podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 4. Dla części 3 Zamawiający wymaga karty technicznej produktu; wyniki badań na substancje chemiczne wg. EN374-3, oraz wyniki badań na substancje cytotoksyczne wg EN-374-3 lub ASTMF, a także wyniki badań na substancje wg. ASTM F 1671 5. Dla części 4 poz. 1 - Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3 (raport z walidacji); 6. Dla części 4 poz. 2 - Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających obniżony poziom protein <30 ug/g oraz potwierdzenie przez producenta że nie zawierają tiuramów i merkaptanów; 7. Dla części 5 poz. 2 Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających obniżony poziom protein <10 ug/g oraz potwierdzenie przez producenta że nie zawierają tiuramów; 8. Dla części 5 poz.3 - Zamawiający wymaga załączenia potwierdzenia przez producenta że nie zawierają tiuramów i merkaptanów;
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie: a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu; b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia; c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego Przedmiot Dostawy pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto; d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu; e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku wycofania z produkcji materiałów stanowiących Przedmiot Dostawy z uwagi na postęp technologiczny; f) W związku ze zmianami, o których mowa w ust. d) i e) strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz numeru katalogowego; g) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku niezrealizowania całości Przedmiotu Umowy lub innych okoliczności wskazanych w Umowie; h) Zamawiający, w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. 2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, z wyłączeniem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt c) i h).
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)