Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
| Publication date | 2017-04-06 |
| End date | 2017-04-21 00:00:00 |
| Instytucja | 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ |
| Miejscowość | Busko-Zdrój |
| Województwo | świętokrzyskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 60632 / 2017 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 331000001, 331922004 |
| Adres strony internetowej siwz | |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych do siedziby Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub więcej PAKIET-ów 3. Przedmiot zamówienia w ramach tego postępowania został podzielony na części/pakiety: 1) PAKIET I – STÓŁ DO MASAŻU – zał. nr 1 do SIWZ; 2) PAKIET II – URZĄDZENIE DO HYDROMASAŻU – zał. nr 2 do SIWZ; 3) PAKIET III – URZĄDZENIE DO GŁĘBOKIEJ STYMULACJI – zał. nr 3 do SIWZ; 4) PAKIET IV – SCHODY TERAPEUTYCZNE – zał. nr 4 do SIWZ; 5) PAKIET V – APARAT DO TERAPII ULTRADŻWIĘKOWEJ – zał. nr 5 do SIWZ; 6) PAKIET VI – PLATFORMA RAHABILITACYJNA, INTERCYJNY SYSTEM ANALIZY RUCHU – …zał. nr 6 do SIWZ; 7) PAKIET VII – APARAT DO MAGNETOTERAPII – zał. nr 7 do SIWZ. 4. Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany dla każdego PAKIET-u w formularzach asortymentowo-cenowych – zał. nr 1 - 7 do SIWZ. 5. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w zał. nr 1 - 7 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia w każdym z PAKIET-ów musi być nowy z datą produkcji nie starszą niż z 2016 roku. 7. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na rynku krajowym na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 8. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje wybranego pakietu. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje z PAKIET-u. 10. Gwarancja jakości i rękojmia: 1) okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Udzielona gwarancja jakości i rękojmia za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia; 2) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na każde z urządzeń będących przedmiotem zamówienia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości. 11. Serwis posprzedażny: 1) Wykonawca w swojej ofercie może zadeklarować nieodpłatny serwis posprzedażny dla urządzeń w każdym z PAKIET-ów, który będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości; 2) coroczne czynności serwisu posprzedażnego będą polegały na sprawowaniu opieki i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń poprzez: a) ich przegląd techniczny, b) wykonywanie czynności konserwacyjnych i regulacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta i uwagami użytkownika, c) sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności; 3) termin wykonania czynności określonych w ppkt. 2) będzie każdorazowo uzgadniany przez strony przyszłej umowy. 12. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 11 do SIWZ. 13. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniu Wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy: a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz b) założenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia; 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców. OpisOpis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 1 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 2 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 3 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 4 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 5 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 6 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 7 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2017 |
| Nazwa | 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ |
| Ulica | ul. Gen. F. Rzewuskiego |
| Nr domu | 8 |
| Miejscowosc | Busko-Zdrój |
| Kod poczt | 28-100 |
| Panstwo | Polska |
| Wojewodztwo | świętokrzyskie |
| Tel | +48 413780919 |
| Fax | +48 413780394 |
| przetargi@szpitalwojskowy.pl, marian.pasek@szpitalwojskowy.pl | |
| Adres strony url | www.szpitalwojskowy.pl |
| Regon | 29052485300000 |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | inny: |
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
| Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php |
| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
| Wymagane przeslanie ofert inny | forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście |
| Czy podzielone na czesci | Tak |
| Oferty lub wnioski | Wszystkie |
| Numer referencyjny | 2/PN/2017 |
| Rodz zam | D |
| Okres2c | 3 |
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
| Czas | O |
| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, |
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, |
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, |
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
| Wykaz dokumentow zaswiadczen | Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa odpowiednik odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | a)dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w każdym z PAKIET-ów - zał. 1 – 7 do SIWZ, b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). |
| Czy wadium | Nie |
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Istotne zmiany postanowień zawieranej umowy z przyszłym Wykonawcą zostały określone w § 6 projektu umowy – zał. nr 11 do SIWZ |
| Kryt 0 | Cena (C) |
| Kryt 0p | 60 |
| Data skl | 21/04/2017 |
| IV 4 4 jezyki | język polski |
| Termin | on |
| Okres liczba dni | 30 |
| Zastosowanie procedury pzp | Tak |
| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
| IV 6 5 | Nie |
| Czy uniewaznienie | Tak |