Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Publication date 2017-04-06
End date 2017-04-21 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60632 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331922004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych do siedziby Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub więcej PAKIET-ów
3. Przedmiot zamówienia w ramach tego postępowania został podzielony na części/pakiety:
1) PAKIET I – STÓŁ DO MASAŻU – zał. nr 1 do SIWZ;
2) PAKIET II – URZĄDZENIE DO HYDROMASAŻU – zał. nr 2 do SIWZ;
3) PAKIET III – URZĄDZENIE DO GŁĘBOKIEJ STYMULACJI – zał. nr 3 do SIWZ;
4) PAKIET IV – SCHODY TERAPEUTYCZNE – zał. nr 4 do SIWZ;
5) PAKIET V – APARAT DO TERAPII ULTRADŻWIĘKOWEJ – zał. nr 5 do SIWZ;
6) PAKIET VI – PLATFORMA RAHABILITACYJNA, INTERCYJNY SYSTEM ANALIZY RUCHU – …zał. nr 6 do SIWZ;
7) PAKIET VII – APARAT DO MAGNETOTERAPII – zał. nr 7 do SIWZ.
4. Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany dla każdego PAKIET-u w formularzach asortymentowo-cenowych – zał. nr 1 - 7 do SIWZ.
5. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w zał. nr 1 - 7 do SIWZ.
6. Przedmiot zamówienia w każdym z PAKIET-ów musi być nowy z datą produkcji nie starszą niż z 2016 roku.
7. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na rynku krajowym na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
8. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje wybranego pakietu.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje z PAKIET-u.
10. Gwarancja jakości i rękojmia:
1) okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Udzielona gwarancja jakości i rękojmia za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia;
2) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na każde z urządzeń będących przedmiotem zamówienia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości.
11. Serwis posprzedażny:
1) Wykonawca w swojej ofercie może zadeklarować nieodpłatny serwis posprzedażny dla urządzeń w każdym z PAKIET-ów, który będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości;
2) coroczne czynności serwisu posprzedażnego będą polegały na sprawowaniu opieki i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń poprzez:
a) ich przegląd techniczny,
b) wykonywanie czynności konserwacyjnych i regulacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta i uwagami użytkownika,
c) sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności;
3) termin wykonania czynności określonych w ppkt. 2) będzie każdorazowo uzgadniany przez strony przyszłej umowy.
12. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 11 do SIWZ.
13. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy;
2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniu Wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy:
a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz
b) założenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia;
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców.


Opis

Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 1 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 2 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 3 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 4 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 5 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 6 do SIWZ.Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu asortymentowo-cenowym – zał. nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica ul. Gen. F. Rzewuskiego
Nr domu 8
Miejscowosc Busko-Zdrój
Kod poczt 28-100
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel +48 413780919
Fax +48 413780394
Email przetargi@szpitalwojskowy.pl, marian.pasek@szpitalwojskowy.pl
Adres strony url www.szpitalwojskowy.pl
Regon 29052485300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny 2/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 3
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa odpowiednik odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w każdym z PAKIET-ów - zał. 1 – 7 do SIWZ, b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany postanowień zawieranej umowy z przyszłym Wykonawcą zostały określone w § 6 projektu umowy – zał. nr 11 do SIWZ
Kryt 0 Cena (C)
Kryt 0p 60
Data skl 21/04/2017
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)