Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Ulica |
Polna
|
Nr domu |
33
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
60-535
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
618 419 294
|
Fax |
618 419 620
|
Email |
jjaworska@gpsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Regon |
28884000000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33 , w pokoju nr 317 – Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku D Szpitala, lub drogą pocztową
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Polna 33, 60-535 Poznań
|
Numer referencyjny |
PN-64/16
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
24
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże się , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej:
• trzy zamówienia polegające na wykonaniu usług analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w podmiotach leczniczych z kontraktem z NFZ minimum 110 mln zł rocznie każda. Zamawiający w związku z długoterminowym związaniem się z Wykonawcą, wymaga, aby wszystkie z realizowanych usług analiz, były wykonywane przez okres minimum 6 miesięcy,
• trzy zamówienia polegające na przygotowywaniu dla podmiotu leczniczego zautomatyzowanych arkuszy Excel z użyciem kodu VBA dla działów kontrolingu, ruchu chorych i rozliczeń z NFZ,
• jedno zamówienie związane z cyklicznym dostarczaniem raportów gotowych do wydrukowania dla podmiotu leczniczego,
• jedno zamówienie związane z prognozowaniem poziomu wykonania świadczeń w przyszłych okresach dla podmiotu leczniczego,
• jedno zamówienie , w ramach którego Wykonawca opracowywał zewnętrzne narzędzia informatyczne do pozyskiwania danych bezpośrednio z systemu Eskulap
• jedno zamówienie związane z wsparciem konsultingowym dla podmiotu leczniczego,
• jedno zamówienie polegające na dostarczeniu programu do automatycznego pobierania danych z SZOI w zakresie kontraktu,
• jedno zamówienie polegające na dostarczeniu programu do automatycznego pobierania danych z SZOI w zakresie wniosków o zmianę umowy, personelu i zasobów
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
2.1.1 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ
1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, który winien być złożony w formie oryginału.
1.2 Formularz asortymentowo-cenowy: Załącznik Nr 3 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału.
1.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
- ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
- ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
1.4 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
1.5 W przypadku, gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą składa następujące informacje dotyczące odpowiednio podwykonawcy/podmiotu trzeciego, wskazane w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.4
1.6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 – 6, z zachowaniem zasad o których mowa w art. 144 ust. 1a – 1e ustawy.
3. Z uwzględnieniem zapisu art. 142 ust. 5 w zw. z art. 144 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
a. aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian,
b. aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 2.1, pkt. 2.2 i pkt. 2.3 jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej i ich właściwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług , wysokości minimalnego wynagrodzenia czy zmiany składek na ubezpieczenie na zwiększenie kosztów realizacji umowy będących podstawą do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w drodze aneksu do umowy.
4. Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów;
a. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
c. aneks w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
14/04/2017
|
Godz skl |
9:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|