SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-20 09:30:00
Instytucja 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Miejscowość Hel
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61350 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331410000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do 115 Szpitala Wojskowego SP ZOZ w Helu w podziale na 12 pakietów:
PAKIET I - Nici wchłanialne syntetyczne, plecionka, powlekane, ulegające hydrolizie w 60-90 dni.
PAKIET II - Nici wchłanialne syntetyczne, plecionka, powlekane, atraumatyczne, ulegające hydrolizie w 60 – 70 dni.
PAKIET III - Nici wchłanialne syntetyczne, monofilament, ulegające hydrolizie w 42 dni.
PAKIET IV - Nici niewchłanialne, nylonowe, monofilament.
PAKIET V - Nici niewchłanialne, poliestrowe, plecione, powlekane.
PAKIET VI - Nici niewchłanialne, polipropylenowe, naczyniowe, monofilament.
PAKIET VII - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
PAKIET VIII - Materiały opatrunkowe i wyroby medyczne jednorazowego użytku.
PAKIET IX – Sprzęt medyczny jednorazowego użytku wkłuć specjalistycznych
PAKIET X – Końcówki do Shavera artroskopowego typ FORMULA
PAKIET XI - System do pobierania krwi metodą próżniową.
PAKIET XII – Balon endoskopowy do terapii w otyłości.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowy.
3. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.).
4. Opakowanie jednostkowe handlowe przedmiotu zamówienia musi zawierać (w języku polskim): nazwę wyrobu, ilość w opakowaniu, rodzaj materiału, producenta, serię, datę przydatności, znak CE.


Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ– formularz asortymentowo-cenowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ulica ul. Boczna
Nr domu 10
Miejscowosc Hel
Kod poczt 84150
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 586 904 260
Fax 586 750 050
Email przetargi@szpitalhel.pl
Adres strony url www.portal.szpitalhel.pl
Regon 19006639400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.portal.szpitalhel.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.portal.szpitalhel.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat 115 SzWzP SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10 - budynek administracyjny
Numer referencyjny 5/PN/2017/D
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca składa: wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualne na dzień składania ofert (zał. nr 3 do SIWZ); dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty ) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEDIG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Wzór złącznik nr 5 do SIWZ – należy złożyć w oryginale.) Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dla pakietu VIII: poz. 20, 22, 42, 43, 44, 46, 53, 56, 57 - na potwierdzenie biozgodności wymagane jest oświadczenie producenta o zgodności wyrobów z normą PN-EN 10993 w części 5 i 10, poz. 40 - chłonność i obwód potwierdzona kartą danych technicznych, poz. 9, 11-13, 14, 16, 17, 45 - karta danych technicznych wystawiona przez producenta wyrobu. b) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie (zał. nr 4 do SIWZ).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: a)wycofania oferowanego towaru (wyrobu) z produkcji poprzez zastąpienie go nowym produktem (zmiana nazwy handlowej, numeru katalogowego, innych elementów identyfikujących) pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu Zamówienia, wymaganiami określonymi w SIWZ i przy zachowaniu ceny jednostkowej netto określonej w umowie, b)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej ilości przedmiotu umowy, niż określono to w załączniku do umowy „Formularzu asortymentowo-cenowy”, w takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje minimalny zakup w ilości 60% wartości zamówienia brutto. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami będącymi przedmiotem niniejszej umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 95
Data skl 20/04/2017
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)