Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-11: Zadanie nr 1 – Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 2 – Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 3 – Dostawa artykułów cukierniczych Zadanie nr 4 – Dostawa sosów Zadanie nr 5 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych Zadanie nr 6 – Dostawa mięsa Zadanie nr 7 – Dostawa warzyw i owoców Zadanie nr 8 – Dostawa pieczywa Zadanie nr 9 – Dostawa słonych przekąsek Zadanie nr 10 – Dostawa piwa Zadanie nr 11 – Dostawa jaj

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-18 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61443 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 158960005, 150000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-11:
Zadanie nr 1 – Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia
Zadanie nr 2 – Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia
Zadanie nr 3 – Dostawa artykułów cukierniczych
Zadanie nr 4 – Dostawa sosów
Zadanie nr 5 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Zadanie nr 6 – Dostawa mięsa
Zadanie nr 7 – Dostawa warzyw i owoców
Zadanie nr 8 – Dostawa pieczywa
Zadanie nr 9 – Dostawa słonych przekąsek
Zadanie nr 10 – Dostawa piwa
Zadanie nr 11 – Dostawa jaj

Opis

Zadanie nr 1 – Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia (16 pozycji)Zadanie nr 2 – Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia (9 pozycji)Zadanie nr 3 – Dostawa artykułów cukierniczych (9 pozycji)Zadanie nr 4 – Dostawa sosów (13 pozycji)Zadanie nr 5 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych (50 pozycji)Zadanie nr 6 – Dostawa mięsa (2 pozycje)Zadanie nr 7 – Dostawa warzyw i owoców (13 pozycji)Zadanie nr 8 – Dostawa pieczywa (1 pozycja)Zadanie nr 9 – Dostawa słonych przekąsek (2 pozycje)Zadanie nr 10 – Dostawa piwa (6 pozycji)Zadanie nr 11 – Dostawa jaj (1 pozycja)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Filaretów
Nr domu 44
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20609
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 466 51 00
Fax 81 466 51 01
Email a.moscicka@mosir.lublin.pl
Adres strony url www.mosir.lublin.pl
Regon 6097276500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.mosir.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mosir.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, pok. 214
Numer referencyjny 12/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czas O
Okreslenie warunkow Dot. zadania nr 10 - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem ważnego zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu alkoholami zgodnie z art.9¹ 1 i 2 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości o przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2015r.poz.1286, ze zm.), wydane przez właściwy organ upoważniony do wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie obrotu hurtowego w kraju napojami alkoholowymi
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.1ppkt. 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt 1) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczeniem Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Dot. zadania nr 10 - ważne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie w zakresie obrotu alkoholami zgodnie z art.9¹ust 1 pkt1) i ust. 2 pkt 1)ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości o przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2012r.poz.1356, ze zm.), wydanego przez właściwy organ upoważniony do wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie obrotu hurtowego w kraju napojami alkoholowymi.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż oferowane i dostarczane artykuły żywnościowe odpowiadają normom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub innego równoważnego systemu (wzór stanowi zał. nr 5A do SIWZ), 2)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przeznaczone do realizacji zamówienia samochody są dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot (wzór stanowi zał. nr 5B do SIWZ).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dotyczy umowy- 1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, na warunkach określonych w niniejszej umowie. 2. Strony mogą każdorazowo, na zasadzie porozumienia Stron wprowadzić zmiany do niniejszej umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiany, nie wiążące się z osiągnięciem korzyści przez Zamawiającego, mogą być wprowadzane o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do modyfikacji treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Wykonawcy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, mogą w szczególności dotyczyć: a)zmiany terminu wykonania dostawy, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających charakter siły wyższej; b)zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowań), w takim przypadku nastąpi przeliczenie ilości opakowań na odpowiednią ilość opakowań oraz sztuk w opakowaniu. c)zmian wiążących się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych; d)zmian wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również aktów prawa miejscowego odnoszących się do działalności Zamawiającego; e)zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem strony. 5. Wprowadzenie zmian do umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawierającego uzasadnienie ich wprowadzenia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 18/04/2017
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)