Produkcja i dostawa koszulek z krótkim rękawem T-shirt w zamówieniu podstawowym (gwarantowanym) oraz w zamówieniu opcjonalnym, nr postępowania: 69/Ckt/17/TJ

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-24 10:30:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Koszulki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61800 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 183310008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa 9 600 szt. koszulek z krótkim rękawem T-shirt w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz 2 400 szt. koszulek z krótkim rękawem T-shirt w ramach zamówienia opcjonalnego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Główna Policji
Ulica Puławska
Nr domu 148/150
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-642
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6012044, 601 59 75
Fax 226 011 857
Email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.pl
Regon 1213749700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.policja,pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa, pok. 435, w godz. 8.30-15.30
Numer referencyjny 69/Ckt/17/T
Rodz zam D
Okres2c 26/10/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) zamówienie podstawowe (gwarantowane), tj. 9 600 szt. koszulek z krótkim rękawem T-shirt – zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie później niż do 26.10.2017 r. w maksymalnie dwóch partiach/częściach, 2) zamówienie w przypadku skorzystania z prawa opcji, tj. 2 400 szt. koszulek z krótkim rękawem T-shirt – nie później niż do 8.11.2017 r. w ramach jednej partii/części. Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do 15.09.2017 r. Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z wnioskiem o skorzystanie z zamówienia w ramach prawa opcji (zrealizowanie zamówienia opcjonalnego) po 15.09.2017 r. W takim przypadku Wykonawca musi wyrazić zgodę na realizację zamówienia opcjonalnego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia następujący warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym: posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż: 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia następujący warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: - wykonania (wyprodukowania i dostarczenia) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie – łącznie minimum 5 000 szt. koszulek z krótkim rękawem z dzianiny w ramach jednego zamówienia, które zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy; - dysponowania zakładem(ami) produkcyjnym(i), w którym(ch) będzie realizowany przedmiot zamówienia, mającym wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji odzieży.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp oraz informacji zawartych w Oświadczeniu, będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie żądał: - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - opisu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości (ze wskazaniem zakładu/ów produkcyjnego/ych) potwierdzającego spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie w ramach opisu certyfikatu potwierdzającego wdrożenie systemu zarządzania jakością w zakresie produkcji odzieży; - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę informacja od podmiotu, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy poprzez określenie jedynie liczby cyfr widniejących na koncie, zamiast jej pełnego ujawniania, Zamawiający przy ocenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu uzna, iż Wykonawca przedstawił potwierdzenie dotyczące najniższej kwoty możliwej do zapisania przy użyciu ujawnionej liczby cyfr. W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne (np.: informacja z banku lub SKOK, itp.), Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN wg kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu (informacja z banku lub SKOK).
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ). W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający, żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu wykazania że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego Wykonawca składa wraz ofertą: - aktualne zaświadczenie wystawione przez Instytut Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX” (Świadectwo Zgodności Wzoru Wyrobu wraz ze sprawozdaniem z oceny wzoru) potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry jakościowe, techniczne i użytkowe zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w specyfikacji technicznej ST-9/KGP/2008. Warunki uzyskania wymaganego zaświadczenia określa procedura Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX” (PZ-01 Ocena wzoru wyrobu na zgodność ze specyfikacją), którą Instytut udostępni na żądanie (zamieszczone jest również na stronie internetowej ITB „MORATEX”).
Wadium 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Forma wnoszenia wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty): Komenda Główna Policji, Narodowy Bank Polski O/O Warszawa, 07 1010 1010 0071 2613 9120 0000, z dopiskiem: „nr sprawy 69/Ckt/17/TJ”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć w formie oryginału w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 9.00-15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Oferta wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie, zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Czy wadium Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy: 1) powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy i nie powodujących podwyższenia ceny; 2) zachodzi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 i 2 umowy w związku z przedłużającą się procedurą przetargową na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 i 2 umowy o czas trwania procedury odwoławczej; 3) zachodzi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 i 2 umowy w związku z brakiem wyboru najkorzystniejszej oferty w pierwotnym terminie związania ofertą z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający, w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 i 2 umowy o czas jaki upłynie od pierwotnego terminu związania ofertą do daty wyboru najkorzystniejszej oferty. 4) nastąpi zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie będzie miała wpływu na wartość brutto przedmiotu umowy. 2. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena oferty brutto
Kryt 0p 85
Czy aukcja Nie
Data skl 24/04/2017
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)