Dostawa i montaż 233 sztuk foteli do sali widowiskowej Miejskiego Domu Kultury w Łaziskach Górnych przy ul. Świerczewskiego 2 oraz dostawa i montaż stanowiska akustyka w sali widowiskowej wraz z fotelami obrotowymi dla akustyków w ilości 2 sztuk

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-19 15:30:00
Instytucja Miejski Dom Kultury
Miejscowość Łaziska Górne
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61850 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391112005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 233 sztuk foteli do sali widowiskowej Miejskiego Domu Kultury w Łaziskach Górnych przy ul. Świerczewskiego 2 oraz dostawa i montaż jednego stanowiska akustyka w sali widowiskowej wraz z fotelami obrotowymi dla akustyków w ilości 2 sztuk.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje dostawę wraz z montażem przedmiotu umowy w budynku przy ul. Świerczewskiego 2 w Łaziskach Górnych, transportem własnym, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do niniejszej specyfikacji: Przedmiot zamówienia, Plan sali widowiskowej oraz Wzór umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miejski Dom Kultury
Ulica ul. Świerczewskiego
Nr domu 2
Miejscowosc Łaziska Górne
Kod poczt 43-170
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 322 241 033
Fax 322 241 033
Email mdk@mdk.laziska.pl
Adres strony url www.mdk.laziska.pl
Regon 27237023000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.mdk.laziska.pl; adres: Miejski Dom Kultury, 43-170 Łaziska Górne ul. Świerczewskiego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mdk.laziska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, osobiście , pocztą, kurierem
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Dom Kultury, 43-170 Łaziska Górne , ul. Świerczewskiego 2
Numer referencyjny ZP.1.2017
Rodz zam D
Okres2c 31/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow termin realizacji zamówienia od 01.08.2017 do 31.08.2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z montażem foteli widowiskowych lub siedzisk teatralnych (każda w ramach odrębnej umowy), o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000 zł każda dostawa.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu a)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. W wykazie należy wykazać dostawy, o których mowa w pkt 7.1.3. niniejszej SIWZ. b)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 11 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego, na podstawie art.22 a ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w formie pisemnej i dostarczyć w wymaganym terminie do siedziby zamawiającego, do sekretariatu MDK w Łaziskach Górnych. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w oryginale, a dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej - w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem. 2. Formularz oferty – do oferty należy załączyć przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji formularz ofertowy. 3. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku, gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dowód wniesienia wadium Do oferty należy załączyć dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wniesiono w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu lub składa w/w oryginał w siedzibie zamawiającego w sekretariacie MDK w Łaziskach Górnych, przy ul. Świerczewskiego 2, przed terminem składania ofert, a kserokopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę załącza do oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) atest na trudno zapalność wg normy PN EN 1021-1:2014 i PN EN 1021-2:2014 układu tapicerskiego oraz sklejki bukowej przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją; b) atest toksyczności wg normy PN-88/B-02855:1988 układu tapicerskiego oraz sklejki bukowej przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją; c) badanie wytrzymałościowe oferowanego fotela widowiskowego wg normy PN-EN 12727:2004, min. poziom 3 lub wyższy w zależności od zaoferowanych parametrów w Formularzu ofertowym, wraz z dokumentacją zdjęciową, identyfikującą produkt, która musi być integralną częścią badania, przeprowadzonego przez jednostkę z akredytacją; d) badanie wytrzymałościowe pianki na odkształcenia wg PN-EN 12727:2004, minimum 150 000 cykli lub więcej w zależności od zaoferowanych parametrów w Formularzu ofertowym; e) badanie akustyczne fotela widowiskowego; f) badanie na ścieralność tkaniny w skali Martindale’a - min. 30 000 cykli lub więcej w zależności od zaoferowanych parametrów w Formularzu ofertowym, przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją; g) próbki tkanin tapicerskich - w przypadku tkanin tapicerskich należy przedstawić zamawiającemu fabryczny próbnik tkanin potwierdzający skład; h) model prezentacyjny oferowanego fotela widowiskowego. Wymaga się, aby ww. fotel był wykonany dokładnie w taki sposób, jaki wykonawca będzie chciał zrealizować zadanie. Wskazane jest, aby ww. fotel wykonany był we wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia kolorystyce. Zgodnie z art. 97 ust 2 ustawy Pzp, po zakończeniu postępowania, zamawiający zwróci ww. meble wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania. i) w celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów do fotela należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany fotel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę fotela lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. Karty katalogowej nie trzeba wykonywać w przypadku mebli wg indywidualnego projektu – stanowisko akustyka. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków i/lub zdjęć zawartych w „Przedmiocie zamówienia” – wymaga się przedstawienia zdjęć i/lub rysunków faktycznie oferowanych mebli w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania.
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.04.2017 r. do godz. 15:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.359). Wadium wnosi się przez upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Miejski Dom Kultury w Łaziskach Górnych, ul. Świerczewskiego 2, 43-170 Łaziska Górne: Bank PKO BP nr rachunku: 20 1020 2528 0000 0102 0015 5432. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana umowy mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp. Opis przewidzianych możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, został opisany w § 9 Wzoru umowy – załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/04/2017
Godz skl 15:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)