Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – tonerów, tuszów - znak postępowania 342/2017

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-20 08:30:00
Instytucja 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Miejscowość Oleszno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62078 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301000000
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – tonerów, tuszów.
2. Wymagania techniczne i technologiczne:
1) Ilość materiałów eksploatacyjnych do drukarek zawartych w Formularzu Cenowym zostały po-dane obligatoryjnie tj. bez możliwości zmiany zamawianej ilości.
2) Okres przydatności materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3) Ceny jednostkowe wynikające z oferty Wykonawcy nie ulegną zmianie w okresie realizacji umowy.
4) Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczysz-czony i ponownie napełniony.
5) Jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w którym będzie zain-stalowany.
6) Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
7) Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego napełniania bądź wymiany jakichkolwiek elementów.
8) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, oferowane mate-riały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Ulica ul. Główna
Nr domu 1
Miejscowosc Oleszno
Kod poczt 78-513
Panstwo Polska
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 261474572
Fax 261474571
Email 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
Regon 32099164900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.16wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Numer referencyjny 342/2017
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy przy czym faktyczny termin wykonania zamówienia będzie ustalony zgodnie z kryteriami oceny ofert określo-nym w Rozdziale XVI ust. 4 pkt 2 SIWZ oraz na podstawie złożonej oferty.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświad-czenia;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświad-czenia;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświad-czenia;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na tej podstawie zamawiający żąda: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postę-powania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do któ-rego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restruktury-zacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 poz. 1574, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwier-dzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wie-rzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171);.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy 2) Formularz cenowy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 08:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)