Druga dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych do realizacji zajęć w ramach projektu Zagłębiowskie kroki ku przyszłości - etap I

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Miejscowość Będzin
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62242 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391621109
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych do realizacji zajęć w ramach projektu Zagłębiowskie kroki ku przyszłości - etap I.
Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części - zadania.
część nr 1 - Wyposażenie i sprzęt do pracowni izolacji budowlanych i obróbki drewna
część nr 2 - Wyposażenie i sprzęt do pracowni pomocniczej dla pracowni spawalniczej
i stolarskiej
część nr 3 – Sprzęt komputerowy dla pracowni spawalniczej i stolarskiej

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych został zawarty w formularzach cenowych stanowiących ZAŁĄCZNIKI NR 4A-C do SIWZ. Przedstawione w formularzach cenowych wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z pózn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 31. 4. Wykonawca zobowiązuje sie dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów.
5. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe musza posiadać oznakowanie CE -zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawa o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 542), ustawa o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 655 z pózn. zm.) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami.
Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy,
Wymagany termin rękojmi: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.



Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu do pracowni nauki zawodu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK nr 4A do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu do pracowni nauki zawodu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK nr 4B do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu do pracowni nauki zawodu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK nr 4C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Ulica ul. Promyka
Nr domu 26
Miejscowosc Będzin
Kod poczt 42500
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 441 71 24, 32 266 50 62
Fax 32 266 50 62
Email ckp.bn@interia.pl
Adres strony url http://www.ckp.bedzin.pl/
Regon 24264161600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Druga dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych do realizacji zajęć w ramach projektu Zagłębiowskie kroki ku przyszłości - etap I
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ckp.bedzin.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej; w przypadku oferty składanej listownie decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ul. Kazimierza Promyka 26, 42-500 Będzin. Adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ul. Kazimierza Promyka 26, 42-500 Będzin, sekretariat
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny PCKUiP/340-2/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu treści ZAŁACZNIKA NR 2 do SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowanie produktów innych niż wycenione przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym*/formularzach cenowych stanowiących* załącznik nr 2 do umowy, w przypadku gdy produkty wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. 2. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Wykonawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie, faksem lub mailem akceptacje Odbiorcy na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów, wykazując, ze nowo zaoferowane produkty posiadania wszystkie parametry opisane w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z przedstawiona oferta przetargowa. 3. Dostarczenie produktów innych niż wymienione w załączniku nr 2 do niniejszej umowy bez uprzedniej zgody Odbiorcy będzie traktowane jako dostarczenie towaru wadliwego. 4. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 i 2 ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, ze kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 4**. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 3 ust. 2** ulegnie stosownej zmianie, z tym, ze kwota wynagrodzenia którym mowa w § 3 ust. 1** i 2** nie ulegnie zmianie. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. * zapisy zostaną odpowiednio uzupełnione lub usunięte po rozstrzygnięciu postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty na poszczególne części zamówienia; ** dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający;
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)