sukcesywne dostawy substancji chemicznych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-21 10:00:00
Instytucja Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62335 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 249000003, 243000007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy substancji chemicznych dla zakładu unieszkodliwiania odpadów prowadzonego przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 55
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.


Opis

sukcesywne dostawy kwasu siarkowego (96%), kwasu cytrynowego 1 hydrat, wodorotlenku sodu (50%), nadtlenku wodoru (35%), środek Lerasept Forte lub inny o podobnych właściwościach sukcesywne dostawy antyskalantu FreeFlow 5115,sukcesywne dostawy środka czyszczącego P 3 Ultrasil 11,sukcesywna dostawa flokulantu Flopam EM 430 lub Superfloc A1883Rs lub innego o podobnych właściwościach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Ulica ul. Jabłoniowa
Nr domu 55
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80180
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 3260100, 3221576
Fax 583 221 576
Email zut@zut.com.pl
Regon 19004288000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zut.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ul. Jabłoniowa55 80-180 Gdańsk
Numer referencyjny Sygn. akt 2/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją niniejszego zamówienia na kwotę stanowiącą co najmniej 25% wartości netto złożonej oferty dla każdego zadania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy objęte niniejszym zamówieniem o wartości netto odpowiednio dla: a) zadania 1 co najmniej 120.000,00 zł b) zadania 2 co najmniej 20.000,00 zł c) zadania 3 co najmniej 18.000,00 zł d) zadania 4 co najmniej 4.000,00 zł wraz z załączeniem dowodów, że dostawy zostały wykonane należycie oraz - dysponuje pojazdami dopuszczonymi do transportu substancji niebezpiecznych, a kierowcy posiadają wymagane prawem uprawnienia do kierowania takimi pojazdami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją niniejszego zamówienia wraz z dowodami opłacenia należnych składek
Wadium 1). Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : a) zadania 1 3.000,00 zł b) zadania 2 800,00 zł c) zadania 3 500,00 zł d) zadania 4 120,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym muszą one być zgodne art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz.U.z 2015 poz 2164 z późn. zmianami) i są one możliwe w zakresie zmiany nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, przedłużenia czasu obowiązywania umowy w sytuacji , gdy upłynie termin wskazany w §14 ust.1, a nie zostanie wyczerpana kwota opisana w §1 ust.3, zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów obowiązujących w tym zakresie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Wym zab umowy Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)