WYKONANIE GADŻETÓW PROMUJĄCYCH - KALENDARZY PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Publication date | 2012-11-29 |
End date | 2012-12-07 13:00:00 |
Instytucja | Gmina Miejska Hrubieszów |
Miejscowość | Hrubieszów |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 252637 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301997928, 224620006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów - kalendarzy promujących podregion Gotania w ramach projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania w ilości 780 kompletów. Kalendarze zostaną wykonane dla 10 gmin uczestniczących projekcie: Miasto Hrubieszów Gmina Hrubieszów Gmina Werbkowice Gmina Trzeszczany Gmina Tomaszów Lubelski Gmina Uchanie Gmina Mircze Gmina Dołhobyczów Gmina Tyszowce Gmina Komarów-Osada W skład 1 kompletu wchodzi: 1. Kalendarz trójdzielny- 780 szt. Wymiary kalendarza: 315 x 765 mm Główka kalendarza: projekt wg zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego wymiary: 315 x 195 mm ilość kolorów: 4+0 (nadruk w pełnym kolorze) zabezpieczona lakierem UV, oklejana na tekturze z efektem wypukłości (kaszerowana) Plecki (spód kalendarza): papier: karton 350 g/m2 nadruk na pleckach w dwóch dowolnych kolorach miejsce na reklamę: trzy paski 315 x 45 mm Kalendarium: papier: offset 90 g/m2 trójkolorowe (środkowe kalendarium żółte lub błękitne) trzyjęzyczne (PL, GB, D) każda część kalendarium zawiera święta i imieniny w języku polskim kalendarz zawiera przesuwane okienko wskazujące aktualną datę Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adresy stron internetowych 10 gmin. Na kalendarzu powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 2. Kalendarz książkowy A5 dzienny- 780 szt. Format bloku: 144 X 204 mm Układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny Objętość: 368 stron Papier: biały lub chamois 70g/m2 Druk: szaro-bordowy Kalendarium 5 języczne: PL, GB, D, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku Mapy: na wyklejce z przodu mapa Europy, na wyklejce z tyłu mapa Polski, dodatkowo 8 stron z mapami głównych miast w Polsce: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław Część informacyjna: plan roczny 2012, 2013, 2014, plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, Informacje o Państwach Członkowskich UE, przedstawicielstwa Polski w krajach UE, adresy internetowe, tel. numery kierunkowe, kalendarz stuletni, strefy czasowe, plan miesięczny na rok 2014, skorowidz od A do Z Wykończenie: Blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, tasiemka oraz kapitałka w kolorze kremowym, perforacja narożników Oprawa: miękka, na gąbce, delikatna, matowa powierzchnia Kolor okładki kalendarza: brąz (ciemne bordo) Znakowanie: grawer laserowy: I i IV strona okładki Kolor okładki kalendarza: brąz (odcień uzgodniony z Zamawiającym) Wykonawca wykona 10 różnych projektów kalendarza dla każdej z 10 gmin uczestniczących w projekcie (po 78 szt. kalendarza dla każdej gmin): Miasto Hrubieszów Gmina Hrubieszów Gmina Werbkowice Gmina Trzeszczany Gmina Tomaszów Lubelski Gmina Uchanie Gmina Mircze Gmina Dołhobyczów Gmina Tyszowce Gmina Komarów-Osada Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić próbne projekty kalendarzy, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowanie przez Zamawiającego. Wykonawca prześle do Zamawiającego próbne projekty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnych projektów zgłosi swoje uwagi do nich bądź zaakceptuje otrzymane projekty, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adres strony internetowej gminy dla której będzie wykonywany. Na kalendarzach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii . Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 3. Kalendarz biurkowy spiralowy 13 kartkowy- 780 szt. Wymiar kalendarza: 210 x 110 mm 12 kart + okładka (każda karta z innym zdjęciem wybranym przez Zamawiającego + okładka ze wszystkimi zdjęciami łącznie) Nadruk jednostronny w pełnym kolorze Papier kreda matowa lub błyszcząca 170g Piramidka karton 300g Spirala w kolorze czarnym, białym, złotym lub srebrnym Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adresy stron internetowych 10 gmin. Na kalendarzu powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 4. Kalendarz listkowy - 780 szt. wymiary: 85 x 54 mm (wielkość karty kredytowej) papier: karton 350 g/m2 ilość kolorów: 4+4 (nadruk w pełnym kolorze - pierwsza i druga strona) lakierowany obustronnie zaokrąglone narożniki Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać mieć zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. UWAGA! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miejska Hrubieszów |
Ulica | ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Hrubieszów |
Kod poczt | 22-500 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 084 6962380 w. 54 |
Fax | 084 6962380 |
Internet | www.miasto.hrubieszow.pl |
Regon | 00052407400000 |
E mail | inwestycje@hrubieszow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium | Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Wiedza | W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 5 000 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu kalendarzy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron: a) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Nie stanowi zmiany umowy: c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, d) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.bip.miasto.hrubieszow.pl |
Spec war | Urząd Miasta w Hrubieszowie - Biuro Projektu SPPW ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów |
Data skl | 07/12/2012 |
Godz skl | 13:00 |
Miejsce | Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej |
Czy uniewaznienie | Nie |