Wyposażenie meblowe w ramach inwestycji pn. Przebudowa domu gościnnego "Sezam" wraz z adaptacją na potrzeby domu studenckiego Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/17/21/EO

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-19 10:00:00
Instytucja Politechnika Śląska
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62692 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie) i montaż wyposażenia meblowego dla Domu Studenckiego „Sezam” – m. in.: biurka, krzesła, łóżka, stoły, lada recepcyjna, kontenery podblatowe, szafy pod zabudowę (na wymiar), komody, biblioteczki, szafki, itd. 2. CPV: 39.10.00.00-3 Meble. 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia udostępnienia miejsca dostawy do 30.08.2017 r. Zamawiający udostępni miejsce dostawy od 17.07.2017 r. Wszelkie uzgodnienia z Zamawiającym oraz inwentaryzacja obiektu od dnia zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Śląska
Ulica Akademicka
Nr domu 2A
Miejscowosc Gliwice
Kod poczt 44-100
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 322371334
Fax 322371334
Email oz@polsl.pl
Adres strony url www.polsl.pl
Regon 000001637
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.polsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.
Numer referencyjny OZ/D/17/21/EO
Rodz zam D
Okres2c 30/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostaw, z czego każda musi obejmować meble za min. 250.000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku w zakresie ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia WYKAZU DOSTAW wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia: - Dla każdej pozycji opisanej w Załączniku nr 3 do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: minimum jednej osobnej karty katalogowej/folderu lub innego równoważnego dokumentu, na którym będzie przedstawiony oferowany mebel oraz inne elementy opisane w danej pozycji (np. materace, poduszki itd.). Karta katalogowa/folder lub inny równoważny dokument musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie oferowanego mebla, wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy oferowany mebel spełnia wymagania. Ww. dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim i jednoznacznie wskazywać, którego produktu dotyczą. Zamawiający wymaga, aby ww. dokumenty zawierały informacje dotyczące materacy, w które będą wyposażone łóżka, tj. nazwę/typ materaca, nazwę producenta materaca, rysunek lub zdjęcie oferowanego materaca, wymiary oraz parametry materaca pozwalające zweryfikować czy spełnia on wymagania. - Oświadczenia producenta potwierdzającego, iż biurka i kontenery zostaną wykonane zgodnie z normami dotyczącymi jakości i mechanicznego wymagania bezpieczeństwa mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007. Ponadto dla biurek oświadczenie musi obejmować potwierdzenie zgodności z normą PN-EN 527-3:2004 „Meble biurowe. Stoły robocze i biurka. Część 3. Metody oznaczania stateczności i wytrzymałości mechanicznej konstrukcji”. - Oświadczenia producenta potwierdzającego, iż szafy, biblioteczki i witryny zostaną wykonane zgodnie z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14749:2007. Ponadto dla szaf oświadczenie musi obejmować potwierdzenie zgodności z normą PN-EN 14073-3:2006 „Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 3. Metody badania stateczności i wytrzymałości konstrukcji”.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena C
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)