Sukcesywna dostawa druków akcydensowych pomocniczych do ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia korespondencji, rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania nimi, dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich i jego delegatur w dzielnicach m.st. Warszawy.

Publication date 2017-04-11
End date 2017-04-24 10:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63589 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 229000009
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych pomocniczych do ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia korespondencji, rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania nimi, dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich i jego delegatur w dzielnicach m.st. Warszawy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać druki własnym staraniem i na własny koszt, w godzinach pracy Biura, do wskazanego magazynu w następujących lokalizacjach:
Delegatura BAiSO - Bemowo, ul Powstańców Śląskich 70,
Delegatura BAiSO - Białołęka, ul. Modlińska 197,
Delegatura BAiSO - Bielany, ul. Żeromskiego 29,
Delegatura BAiSO - Mokotów, - Ewidencja Ludności - ul. Rakowiecka 25/27
Delegatura BAiSO - Mokotów – Rejestracja Pojazdów – ul. Wiktorska 91A
Delegatura BAiSO - Ochota, ul. Grójecka 17a,
Delegatura BAiSO - Praga Południe, ul. Grochowska 274,
Delegatura BAiSO - Praga Północ, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15,
Delegatura BAiSO - Rembertów, Al. Gen. A. Chruściela 28,
Delegatura BAiSO - Śródmieście – Ewidencja Ludności - ul. Nowogrodzka 43
Delegatura BAiSO - Śródmieście – Rejestracja Pojazdów – ul. Mariańska 5
Delegatura BAiSO - Targówek, ul. Kondratowicza 20,
Delegatura BAiSO - Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1
Delegatura BAiSO - Usynów, al. KEN 61,
Delegatura BAiSO - Wawer, ul. Żegańska 1,
Delegatura BAiSO - Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33,
Delegatura BAiSO - Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2
Delegatura BAiSO - Włochy, Al. Krakowska 257,
Delegatura BAiSO - Wola, Al. Solidarności 90,
Delegatura BAiSO - Żoliborz, ul. Słowackiego 6/8,
Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich - Aleje Jerozolimskie 28.2.
2. Dostawa druków będzie się odbywać na podstawie telefonicznego zamówienia potwierdzonego przez Zamawiającego mailem, wysłanym na adres e-mailowy wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza. Dostawa Legitymacji instruktorów nastąpi w terminie 15 dni roboczych liczonych od daty podpisania umowy. Dostawy druków, wymienionych w § 1 pkt 6 wzoru umowy, nastąpią nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od daty przesłania zamówienia mailem chyba, że Zamawiający wyznaczy termin późniejszy. Łączna ilość złożonych do Wykonawcy zamówień druków nie będzie większa niż cztery.
3. Zamawiający każdorazowo określi rodzaj druków, ilość, termin i miejsce każdej dostawy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Ulica Pl. Bankowy
Nr domu 3/5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-950
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 4431400
Fax +48 22 4431402
Email mkaras@um.warszawa.pl
Adres strony url www.um.warszawa.pl
Regon 015259640
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień PublicznychUrzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-950 Warszawa, iV piętro, pok. 413.
Numer referencyjny ZP/EP/271/I-49/17
Rodz zam D
Okres2c 15/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali, (lub wykonują), co najmniej 2 (dwie) dostawy druków akcydensowych, każda o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł. brutto. W przypadku dostaw, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert, wartość zrealizowanej dostawy wynosiła co najmniej 60 tys. zł. brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.2. SIWZ; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; – oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca wskazuje w wykazie dostaw wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
Inne dokumenty niewymienione a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, b) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). d) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z nimi dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. e) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i pkt 13, a w szczególności z zapisem pkt III.7) lit. b) niniejszego ogłoszenia, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. f) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (BEZ WEZWANIA) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 24/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Ewa Pietrzak – główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22 443-14-14, fax: 22 443-14-02 2. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa IV piętro, pok. 413 Numer postępowania: ZP/EP/271/I-49/17, fax.: 022 443-14-02, e-mail: epietrzak@um.warszawa.pl oraz sekretariat.BZP@um.warszawa.pl Korespondencję mailem należy przesyłać na obydwa adresy e-mail. 3. Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa IV piętro, pok. 415, w dniu składania ofert, o godz. 11:00
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)