Cykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Publication date | 2017-04-11 |
End date | 2017-04-26 09:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny |
Miejscowość | Stalowa Wola |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 63645 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151000009 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy 2. Oferowane towary muszą być świeże,nie mrożone, dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty - zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia załączniku nr 2 do specyfikacji i SIWZ 3. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na koszt i ryzyko Wykonawcy, co najmniej 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 6.00-8.00 wg zamówienia telefonicznego, które będzie złożone najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godz.13-tej. 5. Ilość dostarczonych artykułów powinna być zgodna z ilością na fakturze i potwierdzona przez pracownika magazynu Żywnościowego. 6. Dostawa niezgodna z zamówieniem będzie zwrócona dostawcy z koniecznością wymiany na właściwa. 7. Pakowanie: A) Opakowanie jednostkowe: Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, zapewniać właściwą jakość produktu podczas całego okresu przydatności do spożycia, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, śladów pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Opakowania powinny być wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Nie dopuszcza się stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach. B) Opakowania transportowe Opakowania transportowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Opakowania powinny być wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Nie dopuszcza się stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach. 9. Znakowanie: A) Zdjęcia jednostkowego opakowania dołączone do oferty oferowanego produktu z widoczną, czytelną etykietą ze składem. Etykiety zgodne z Rozporządzeniem (UE) nr 1169/2001 z dnia 25.10.2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29). Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów ( pełne dane identyfikujące skład surowcowy i dodatki oraz wartość odżywczą ( procentowy udział białka, tłuszczu i węglowodanów - skład chemiczny). Etykiety w celu prawidłowej identyfikacji muszą być oznakowane nr zadania , nr asortymentu, zgodnie z arkuszem ofertowym. B) Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta zawierająca następujące dane: 1) nazwę produktu, 2) wykaz składników, 3) termin przydatności do spożycia, 4) nazwę dostawcy – producenta, adres, 5) warunki przechowywania; 6) oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem. C) Przedmiot dostawy winien być przebadany przez Weterynarię i oznakowany odpowiednią pieczątką. 10. Oświadczenie wg Załącznika nr 4 -o dopuszczeniu do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy. 11. Aktualna opinia Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dot. środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 13. Aktualna opinia Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (dot. warunków wytwarzania i pomieszczeń do produkcji) 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli środka transportu i pojemników do przewozu towaru pod względem czystości. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości przewożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego co do jakości dostarczonych produktów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia audytu u Wykonawcy. 17. Wykonawca dostarczy zapakowane próżniowo mięso i wędliny zgodnie z zamówieniem na okres świąteczny tj: więcej niż dwa dni wolne od pracy. 18. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny |
Ulica | ul. Staszica |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Stalowa Wola |
Kod poczt | 37450 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 15 8433201,, 15 8433397 |
Fax | 15 8433397 |
zam-publ@szpital-stw.com | |
Adres strony url | www.szpital-stw.com |
Regon | 000312567 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | przetargi.szpital-stw.com |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | FORMA PISEMNA |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37 – 450 Stalowa Wola |
Numer referencyjny | Spr. 380 ZP/2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 12 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w SIWZ pkt IX ppkt 1 lit. a). |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w SIWZ pkt IX ppkt 1 lit. a). |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w SIWZ pkt IX ppkt 1 lit. a). |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.- Załącznik nr 7 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
Zakresie warunkow udzialu | 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. - Załącznik nr 6 2.Oświadczenie o spełnianiu norm i rozporządzeń wg załącznika nr 4 do specyfikacji 3. Aktualna opinia Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dot. środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 4. Aktualna opinia Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (dot. warunków wytwarzania i pomieszczeń do produkcji) |
Inne dokumenty niewymienione | 1.Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy – Załącznik nr 3 do Specyfikacji |
Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 1.Zdjęcia jednostkowego opakowania dołączone do oferty oferowanego produktu z widoczną, czytelną etykietą ze składem. Etykiety zgodne z Rozporządzeniem (UE) nr 1169/2001 z dnia 25.10.2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29). Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów ( pełne dane identyfikujące skład surowcowy i dodatki oraz wartość odżywczą ( procentowy udział białka, tłuszczu i węglowodanów - skład chemiczny). Etykiety w celu prawidłowej identyfikacji muszą być oznakowane nr zadania , nr asortymentu, zgodnie z arkuszem ofertowym. ( Zamawiający dopuszcza etykietę w formie zdjęcia, kserokopii, naklejki, wydruk itp.) 2. Oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu - w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (np. miejsca realizacji umowy, terminów realizacji poszczególnych zamówień, itd.), 3) zmiana asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego produktu o takich samych lub lepszych parametrach i cenie przetargowej) , 4) w przypadkach określonych w § 5 ust. 3 pkt. 2, 3) – zmiany ceny, 2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy – w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania (ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w niniejszej umowie). 3. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności |
Kryt 0 | CENA |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 26/04/2017 |
Godz skl | 09:00 |
IV 4 4 jezyki | Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |