Przetarg nieograniczony na dostawę papieru, materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni.
Publication date | 2012-11-29 |
End date | 2012-12-06 09:00:00 |
Instytucja | Starostwo Powiatowe |
Miejscowość | Września |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 252827 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301251105, 301243007, 301970006, 301992301, 301976301, 228500003, 301972204, 301995005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji - formularzu ofertowym, oraz poniżej. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wymagania stawiane wykonawcy: -wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie, -wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, -jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu, -wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenie (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związanie z naprawą ponosi wykonawca -dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia, -wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancje na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy, -materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do 20.12.2012r. -wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy, -wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoi transportem, w ciągu 1 dnia roboczego do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00 - 15.00 (poniedziałek - piątek) wykaz materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znajduje sie w załączniku nr 3 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Starostwo Powiatowe |
Ulica | ul. Fryderyka Chopina 10 |
Nr domu | 10 |
Miejscowosc | Września |
Kod poczt | 62-300 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 6402051, 6404457 |
Fax | 061 6402051 |
Internet | www.wrzesnia.powiat.pl |
Regon | 63126570000000 |
E mail | starostwo@wrzesnia.powiat.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | nie dotyczy |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 20/12/2012 |
Wadium | wadium nie jest wymagane. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. |
Wiedza | Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. |
Potencjal | Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. |
Zdolne | Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. |
Sytuacja | Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - wzór umowy dołączony jest do siwz. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w sytuacji toczącego się postępowania odwoławczego. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.wrzesnia.powiat.pl |
Spec war | www.wrzesnia.powiat.pl Starostwo Powiatowe, ul. Chopina 10, 62-300 Września |
Data skl | 06/12/2012 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Starostwo Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10 - w kancelarii pok. 11a |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |