Dostawa 90 sztuk plecaków medycznych oraz 90 sztuk ampularium dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach

Publication date 2017-04-12
End date 2017-04-21 11:00:00
Instytucja Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Torby podróżne,
  • Torby podręczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64292 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 189311005, 189390000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 90 sztuk plecaków medycznych oraz 90 sztuk ampularium dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

Minimalne wymagania Zamawiającego:
Plecak Medyczny (Zadanie nr 1)
- wymagana gwarancja na plecak - minimum 60 miesięcy,
- wymagana gwarancja na części mechaniczne (np. zamki) – minimum 24 miesiące
- plecak musi być oznakowany jednokolorowym napisem „WPR Katowice”;
- do oferty należy załączyć jako próbkę gotowy, odszyty plecak.
Szczegółowy opis oraz wymagania, dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Ampularium (Zadanie nr 2)
- wymagana gwarancja - minimum 24 miesiące
- do oferty należy załączyć jako próbkę gotowe, odszyte ampularium
Szczegółowy opis oraz wymagania, dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a do SIWZ.



Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 90 sztuk plecaków medycznych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

Minimalne wymagania Zamawiającego:

- wymagana gwarancja na plecak - minimum 60 miesięcy,
- wymagana gwarancja na części mechaniczne (np. zamki) – minimum 24 miesiące
- plecak musi być oznakowany jednokolorowym napisem „WPR Katowice”;
- do oferty należy załączyć jako próbkę gotowy, odszyty plecak.
Szczegółowy opis oraz wymagania, dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 90 sztuk ampularium dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

Minimalne wymagania Zamawiającego:

- wymagana gwarancja - minimum 24 miesiące
- do oferty należy załączyć jako próbkę gotowe, odszyte ampularium
Szczegółowy opis oraz wymagania, dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Ulica ul. Powstańców
Nr domu 52
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-024
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 6093140
Fax 32 6093154
Email dzp@wpr.pl
Adres strony url www.bip.wpr.pl
Regon 27015111000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wpr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub przesyłką pocztową
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, Dział Zakupów
Numer referencyjny WPR/ZP/07/2017
Rodz zam D
Okres2c 90
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Do 90 dni od dnia podpisania umowy (dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, iż zaoferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ (Zadanie nr 1) lub w załączniku nr 2a do SIWZ (Zadanie nr 2a), Zamawiający żąda dla: 1) Zadania nr 1 – gotowy odszyty plecak medyczny 2) Zadanie nr 2 – gotowe odszyte ampularium
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, w/w oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeśli dotyczą przedmiotu umowy.
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)