Modernizacja wystawy stałej Muzeum Farmacji oddział Muzeum Warszawy, realizowaną ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego WSPIERANIE DZIAŁAŃ MUZEALNYCH 2017

Publication date 2017-04-12
End date 2017-04-20 15:30:00
Instytucja Muzeum Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt wystawowy,
  • Witryny wystawowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64607 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391540006, 391710001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest produkcja wystawy w Muzeum Farmacji zgodnie z projektem rozumiana jako dostawa elementów składających się na wystawę wraz z ich montażem, oraz, w szczególności w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć elementy indywidulanie wykonane zgodnie z projektem, takie jak zabudowy, zabudowy z gablotami, stół, oświetlenie dopasowane do szynoprzewodów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Muzeum Warszawy
Ulica Rynek Starego Miasta
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00272
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 596 67 11
Fax +48 22 596 67 20
Email zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
Adres strony url www.muzeumwarszawy.pl
Regon 1638704400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumwarszawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Warszawy, ul. Jezuicka 1/3, Warszawa
Numer referencyjny MW/ZP/16/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 16/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o wartości, co najmniej 200 000,00 złotych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizowali co najmniej jedną dostawę wraz z montażem mebli o wartości łącznej 60 000,00 złotych brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach: a. wystąpienia w trakcie realizacji Umowy, zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług dla przedmiotu Umowy lub innych przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; c. zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach: a. jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania miejsca konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy; b. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; c. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; d. gdy wystąpią opóźnienia w szczególności w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; e. jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania czynności objętych przedmiotem Umowy z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; f. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; g. wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych; 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania czynności objętych przedmiotem Umowy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a. konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części czynności, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy; b. wystąpienia warunków terenu, gdzie wykonywane będą czynności objęte przedmiotem Umowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji; c. konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; d. wystąpienia z niebezpieczeństwa kolizji planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; e. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; f. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 5. 4. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadkach opisanych w ust. 1 – 3 w wysokości nie wyższej niż 5 % wynagrodzenia opisanego w § 4 ust. 1 powyżej.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Data skl 20/04/2017
Godz skl 15:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)