Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Przybyszewskiego
|
Nr domu |
49
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
60355
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
618 691 759
|
Fax |
618 691 847
|
Email |
dzp@spsk2.pl
|
Adres strony url |
www.spsk2.pl
|
Regon |
28883400000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=159_2017
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztow e (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U z 2016r., poz.1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiajcego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala
|
Numer referencyjny |
DZP/159/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
24
|
Szacunkowa wart zam calosc |
376681.40
|
Waluta calosc |
pln
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający deklaracji zgodności CE - dotyczy pakietu nr: 1, 2, 3, 4.
2. Wykonawca dla zaoferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 17.01.2017r. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) składa oświadczenie
o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego) – dotyczy pakietu nr: 1, 3, 4
3. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III SIWZ.
4. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca złoży próbki w minimalnej ilości handlowej – dotyczy pakietu nr: 1, 2.
5. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu normy EN-13795:3 - dotyczy pakietu: 1 poz. 1, 3.
6. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia informacji w jakim laboratorium notyfikowanym dokonano badań parametrów zamieszczonych w kartach technicznych – dotyczy pakietu nr 1 poz. 1, 3
7. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia kart technicznych wystawionych przez producenta gotowych wyrobów po procesie sterylizacji – dotyczy pakietu 1 dla wyrobów sterylnych
8. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia kart technicznych – dotyczy pakietu 3.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, zaś wartość netto pozostaje bez zmian
2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne:
a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu albo oznaczenia handlowego;
b) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego;
d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;
e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy i od dnia zawarcia aneksu do umowy Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia;
f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia;
g) Strony dokonają zmiany ilości przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę kwalifikacji pacjenta/ów do uzyskania świadczenia zdrowotnego (decyzja kliniczna Zamawiającego);
h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia (jego rodzaju, cech, parametrów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
20/04/2017
|
Godz skl |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|