Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Spółki z o.o. „Wodociągi Kieleckie” ul. Krakowska 64 w Kielcach

Publication date 2017-04-12
End date 2017-04-25 12:45:00
Instytucja Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64789 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 484000002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Część I:
1. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19” – 8 szt.
2. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19” oraz pamięcią operacyjną RAM min.8 GB – 2 szt.
3. Notebook 12,5” – 1 szt.
4. Notebook 13,3” – 1 szt.
5. Notebook 15,6” – 2 szt.
6. Notebook 15,6” – 1 szt.
7. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A4 z podajnikiem automatycznym – 2 szt.
8. Skaner A4 z podajnikiem automatycznym – 1 szt.
9. Monitor LCD 24” – 1 szt.
10. Napęd DVD+/-RW – 5 szt.
11. Zasilacz ATX min. 400W – 5 szt.
12. Dysk twardy wewnętrzny 1TB – 5 szt.
13. Bateria CR2032 – 10 szt.

Część II:
1. Aktualizacja oprogramowania do samochodów osobowych i dostawczych TEXA – 1 szt.
2. Oprogramowanie do samochodów ciężarowych TEXA – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ.
Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe, ergonomiczne i eksploatacyjne jakie musi spełniać oferowany sprzęt komputerowy oraz wymagane warunki realizacji zamówienia.
Jeżeli Zamawiający zaznaczył w SIWZ, iż dany sprzęt komputerowy ma współpracować lub być integralną częścią sprzętu już posiadanego przez Zamawiającego - wymaga się, aby oferowany sprzęt był w pełni zgodny, kompatybilny i prawidłowo oraz w pełnym zakresie współpracował ze wskazanym sprzętem.
Minimalne warunki gwarancji i rękojmi:
a)Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał gwarancję producenta zgodną z wymaganiami opisanymi w SIWZ, a Wykonawca dostarczył wraz z dostawą sprzętu stosowne dokumenty gwarancyjne honorowane przez producentów sprzętu.
b)długość okresu gwarancyjnego:
•gwarancja producenta na zestawy komputerowe wymienione w Części I poz. 1, 2 - 3 lata liczone od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu; naprawa oraz wszystkie czynności serwisowe wykonywane w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będą na miejscu
u Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
•gwarancja na notebooki wymienione w Części I poz.3, 4, 5, 6 – 3 lata liczone od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu – on-site next business day - naprawa oraz wszystkie czynności serwisowe wykonywane w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będą na miejscu u Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
•na pozostały sprzęt – warunki gwarancji oferowane przez producentów sprzętu, zgodnie z wymaganiami załącznika nr 6 do SIWZ.
c)Zamawiający ma prawo w czasie trwania gwarancji, bez naruszania jej warunków, dokonywać modernizacji i rozbudowy sprzętu, np. poprzez dołożenie dysków, zwiększenie pamięci itp.
d)Wykonawca udzieli rękojmi na oferowany sprzęt na czas równy długości gwarancji producenta.
e)w okresie objętym gwarancją i rękojmią Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania uszkodzonego sprzętu od Zamawiającego w celu dokonania naprawy oraz dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego.
f)w sytuacji, gdy naprawa sprzętu w okresie rękojmi potrwa dłużej niż 30 dni od daty przyjęcia zgłoszenia, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o okoliczności stanowiącej podstawę do odstąpienia, chyba że Wykonawca niezwłocznie ale nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych wymieni wadliwy sprzęt na fabrycznie nowy o tych samych lub lepszych parametrach technicznych.
g)w sytuacji wymiany sprzętu na nowy, istotnej wymiany elementów lub dostarczenia sprzętu zastępczego Wykonawca ma obowiązek zainstalować na nim oprogramowanie systemowe i sieciowe oraz skonfigurować go w taki sposób, jak miało to miejsce przed stwierdzeniem wady lub uszkodzenia.


Opis

Dostawa sprzętu komputerowego-
Część I:
1. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19” – 8 szt.
2. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19” oraz pamięcią operacyjną RAM min.8 GB – 2 szt.
3. Notebook 12,5” – 1 szt.
4. Notebook 13,3” – 1 szt.
5. Notebook 15,6” – 2 szt.
6. Notebook 15,6” – 1 szt.
7. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A4 z podajnikiem automatycznym – 2 szt.
8. Skaner A4 z podajnikiem automatycznym – 1 szt.
9. Monitor LCD 24” – 1 szt.
10. Napęd DVD+/-RW – 5 szt.
11. Zasilacz ATX min. 400W – 5 szt.
12. Dysk twardy wewnętrzny 1TB – 5 szt.
13. Bateria CR2032 – 10 szt.
Część II:
1. Aktualizacja oprogramowania do samochodów osobowych i dostawczych TEXA – 1 szt.
2. Oprogramowanie do samochodów ciężarowych TEXA – 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.
Ulica ul. Krakowska
Nr domu 64
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25701
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 413 653 100
Fax 413 455 220
Email wodkiel@kielce.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wod-kiel.com.pl
Adres strony url www.wod-kiel.com.pl
Regon 29085679100000
Czy obowiazkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam zamawiający udzielający zamówień sektorowych
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wod-kiel.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wod-kiel.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą lub osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci I i II
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kielce 25-701 ul.Krakowska 64
Numer referencyjny KML-1/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Ogłoszenie nieobowiązkowe; postępowanie, którego wartość jest niższa od kwoty określonej w art.4 pkt 8 ustawy Pzp - prowadzone na Regulaminie udzielania zamówień w Spółce "Wodociągi Kieleckie"
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających odpowiednio brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu – Wykonawca składa: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony niniejszy dokument przez każdego z nich). b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich). c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 oraz Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawca do oferty dołącza: a)Załącznik nr 7 do SIWZ – na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w rozdz. III SIWZ. b) stosowne pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru albo gdy oferty nie podpisuje Wykonawca. c)stosowne pełnomocnictwo – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w jednym dokumencie, w którym Wykonawcy właściwie reprezentowani wskażą pełnomocnika, określą zakres pełnomocnictwa i złożą podpisy. Pełnomocnictwo może być udzielone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odrębnym dokumencie, w którym Wykonawca właściwie reprezentowany wskaże pełnomocnika, określi zakres pełnomocnictwa z wyraźnym oznaczeniem, iż jest ono udzielone w związku ze wspólnym ubieganiem się o udzielenie zamówienia i wskazuje imiennie pozostałych Wykonawców. W przypadku tych pełnomocnictw, zakres udzielanych pełnomocnictw musi być identyczny.Wykonawca może dołączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o podwykonawcach w Załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informację o tych podmiotach w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego załącza do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu o udostępnieniu tych zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi jednak wykazać - w szczególności poprzez pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że będzie dysponował tymi zasobami przez okres realizacji zamówienia. W przypadku korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu, podmiot ten winien uczestniczyć w realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast dokumentów o których mowa w pkt 9.1.b) , 9.1.c)SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z uiszczeniem podatków, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt. 9.1.b) , 9.1.c) SIWZ. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumenty dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) każdy Wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w pkt 9.1.b) , 9.1.c) SIWZ. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy regulującej współpracę. Niezwłocznie po zawiadomieniu o wyborze oferty, ale przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania przy wykonywaniu dostawy, w tym zawierać w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a)związanie co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, b)wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania do składania oświadczeń, zaciągania zobowiązań, przyjmowania od Zamawiającego płatności na rzecz wszystkich Wykonawców, wyłącznego wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego z tytułu dostaw cząstkowych oraz do dokonywania pomiędzy nimi rozliczeń, przyjmowania od Zamawiającego instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna, c)zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d)role i zadania każdego z Wykonawców w wykonywaniu umowy, e)zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia na rzecz jednego z podmiotów wspólnie realizujących zamówienie, zwalnia Zamawiającego z zapłaty na rzecz pozostałych (art.367 KC), Wszelka korespondencja, oświadczenia, wnioski adresowane są do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich mocodawców. Pełnomocnik dokonuje wszystkich czynności w imieniu mocodawców i na ich rzecz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części I - przed upływem terminu składania ofert. Dla części II wniesienie wadium nie jest wymagane.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W trakcie realizacji umowy Zamawiający przewiduje zmianę zapisów treści umowy w szczególności: a) w uzasadnionych przypadkach niedostępności na rynku produktu spowodowanej wstrzymaniem, zaprzestaniem produkcji, lub wycofaniem z rynku; zmiana marki produktu nie może pociągać za sobą zmiany ceny, przy czym jakość proponowanej marki musi być równorzędna lub lepsza. b) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Data skl 25/04/2017
Godz skl 12:45
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 60
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)