Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2017/2018 r

Publication date 2017-04-12
End date 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64922 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 222000002, 799800007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2017/2018 r

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Ulica Pl. Powstańców Warszawy
Nr domu 1
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-950
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 225 560 129
Fax 228 270 843
Email zamowienia@uokik.gov.pl
Adres strony url www.uokik.gov.pl
Regon 621278900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.uokik.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://uokik.gov.pl/przetargi.php
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej do siedziby Zamawiajacego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Numer referencyjny BBA-2/262-15/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie : co najmniej 2 zamówienia (umowa) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze dostawy prasy krajowej w wersji papierowej o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każde. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług/dostaw wykonanych (odrębnie dla każdej z części zamówienia), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: • stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia, Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)