Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa materiałów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, CZĘŚĆ NR 2: dostawa sprzętu biurowego dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-24 11:00:00
Instytucja 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65501 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa materiałów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, CZĘŚĆ NR 2: dostawa sprzętu biurowego dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu:
1)część nr 1 - dotyczy dostawy materiałów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – zgodnie z:a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wykazem asortymentowo-ilościowym dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; c) rozdzielnikiem faktur stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. 2)część nr 2 - dotyczy dostawy sprzętu biurowego dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego – zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b)Wykazem asortymentowo-ilościowym dla miejsca dostawy (magazynu) objętego przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ;


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają:a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ; c) Rozdzielnik faktur stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają: a)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; b)Wykazem asortymentowo-ilościowym dla miejsca dostawy (magazynu) objętego przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego
Nr domu 36
Miejscowosc Zamość
Kod poczt 22-400
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 261 181 536
Fax 261 181 607
Email 32wog.zampub@ron.mil.pl
Internet www.32wog.wp.mil.pl
Adres strony url www.32wog.wp.mil.pl
Regon 6140233700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.32wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, Kancelaria jawna-bud.nr 33, pokój nr 8 - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Numer referencyjny ZP/PN/16/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że: a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę tego samego rodzaju tj. . dostawę materiałów biurowych na kwotę, co najmniej 200 tys. zł. brutto każda. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2: a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę tego samego rodzaju tj. . dostawę sprzętu biurowego na kwotę, co najmniej 25 tys. zł. brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiem z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3)Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; 5)W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tych podmiotów. 6)W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tego podwykonawcy. 7)W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII B. pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) składa każdy z wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu 1)zdolności technicznej lub zawodowej: w zakresie CZĘŚCI NR 1: a) WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 1 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto każda – według Wzoru Wykazu Dostaw – stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ; b) DOWODY tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w zakresie CZĘŚCI NR 2: a)WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25 tys. zł brutto każda – według Wzoru Wykazu Dostaw – stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ; b)DOWODY tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wadium 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1: 3000,00 (słownie: trzy tysiące złotych) ; W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2: 500,00 (słownie: pięćset złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/16/2017 – dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego w zakresie CZĘŚCI Nr….. ” 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.04.2017r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 24/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)