Dostawa i instalacje drukarki 3D oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Łódzkiego.

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-21 08:30:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65660 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302321005, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dostarczenie na miejsce użytkowania, sprawdzenie poprawności działania) i instalacja drukarki 3D oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Łódzkiego.
2. Pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczona jest w Arkuszu cenowy stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy i nie używany.
4. Jeśli do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia publicznego wymagane są materiały eksploatacyjne, cena podawana w ofercie powinna uwzględniać wymagane materiały eksploatacyjne. Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, oryginalne, nieregenerowane i zalecane przez producenta sprzętu.
5. Pod pojęciem instalacja należy rozumieć podłączenie sprzętu i instalację systemu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania.


Opis

Drukarka 3DOprogramowanie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Łódzki
Ulica ul. Narutowicza
Nr domu 68
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90136
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 635 43 54
Fax 42 635 43 26
Email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Regon 128700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.uni.lodz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uni.lodz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zakupów Uniwersytetu Łódzkiegio, 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68, pokój 008.
Numer referencyjny 14/ZP/2017
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Przed udzieleniem zamówienia - na wezwanie Zamawiającego - Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części przedmiotu zamówienia, zostanie zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia przez oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, tj.: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, przed udzieleniem zamówienia - na wezwanie Zamawiającego - Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w części nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1834) – załącznik nr 4 do SIWZ,
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, c) nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych. d) wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Sprzedawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Kupującemu, Sprzedawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Sprzedawca zobowiązany jest złożyć u Kupującego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Kupującego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. e) Sprzedawcy, któremu udzielił Kupujący, ma zastąpić nowy Sprzedawca: e1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Sprzedawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Sprzedawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, e2) w wyniku przejęcia przez Kupującego zobowiązań Sprzedawcy względem jego podwykonawców, f) zostały spełnione łącznie następujące warunki: f1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Kupujący, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, f2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, g) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
Kryt 0 Cena oferty brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 08:30
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)