DOSTAWA POMP INSULINOWYCH -4 komplety

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-21 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65806 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA POMP INSULINOWYCH -4 komplety

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Ulica ul. dr K. Jaczewskiego
Nr domu 8
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20954
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 0-81 72-44-360
Fax 081 746-71-55
Email dzp@spsk4.lublin.pl
Adres strony url www.spsk4.lublin.pl
Regon 28875100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk4.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk4.lublin.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Tylko jednej
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej , osobiście , za pośrednictwem operatora pocztowego kurierem
Numer referencyjny EDZ.242-42/17
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow A) Wymagany minimalny okres gwarancji – zgodnie z informacjami podanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. B) Wymagany termin płatności - w ciągu nie mniej niż 45 dni od przedłożenia faktury C) Wymaga się, aby oferowana aparatura była fabrycznie nowa, wyprodukowana w roku 2017 nie rekondycjonowana, nie powystawowa, w stanie kompletnym tj: gwarantującym uruchomienie jej oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę - co najmniej 19 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał nie mniej niż 1 dostawę produktu stanowiącego przedmiot postępowania o wartości nie mniejszej niż 19 000,00 PLN
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie 1.1. dowodami, o których mowa w pkt. 1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz); 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: -nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy -wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego kompletu, -cenę jednostkową netto zamówienia wg elementów urządzenia lub całego kompletu; -jeśli występują – inne pozycje czynników cenotwórczych, -stawkę podatku VAT -łączną wartość netto i brutto 3) dokumenty wskazane w Rozdziale 5 pkt. 1, 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (wg Załącznika nr 1 do SIWZ) *) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie; 2.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 Powody Składanie ofert w Kancelarii Ogólnej SPSK 4 w Lublinie pokój 106 a otwarcie w Dziale Zamówień Publicznych pokój 001
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)