Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
|
Ulica |
ul. Wolności
|
Nr domu |
29
|
Miejscowosc |
Myszków
|
Kod poczt |
42300
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
343 138 978
|
Fax |
343 138 978
|
Email |
przetargizoz@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Regon |
30637700000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ/DZ/21/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi zostać spełniony przez każdego Wykonawcę z osobna.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu
lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat
lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania
takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego
porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Zakresie warunkow udzialu |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
c) FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SIWZ.
d) FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – Zał. Nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
e) OŚWIADCZENIE w zakresie oferowanych wyrobów medycznych Zał. Nr 7 do SIWZ.
f) W zakresie wybranych pozycji w pakiecie nr 1, 3 i 4, Zamawiający wymaga dołączenia do składanej oferty próbek, celem przeprowadzenia oceny jakości oferowanych produktów.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. dopuszcza się zmiany w zakresie:
a. numeru katalogowego produktu;
b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
c. sposobu konfekcjonowania,
d. wprowadzenia do sprzedaży przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego, udoskonalonego,
e. zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności.
f. zmiany cen jednostkowych towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasad proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
2. Zmiany wymienione w ust. 1 lit. a-f powyżej mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.
|
Kryt 0 |
I. Cena oferty
|
Kryt 0p |
90
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
09/05/2017
|
Godz skl |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|