Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Śląskie Centrum Chorób Serca
|
Ulica |
ul. M. Curie-Skłodowskiej
|
Nr domu |
9
|
Miejscowosc |
Zabrze
|
Kod poczt |
41800
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
323 733 668
|
Fax |
32 2717654, 3733668
|
Email |
przetargi@sccs.pl
|
Adres strony url |
www.sccs.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sccs.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sccs.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pismnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze Administracja pok.2B6
|
Numer referencyjny |
39/EZP/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
24
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
nie sa wymagane
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie stawia się warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie stawia się warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówienia przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały:
1)Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1,
2)Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 ( Pakiet)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany produkt będący przedmiotem zamówienia (spr.nr 39/EZP/17) do obrotu na terenie Polski oraz gotowości dostarczenia tego dokumentu na każde żądanie zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia (załącznik nr 6).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do dokonania prezentacji przedmiotu zamówienia zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę (w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia ) . Brak prezentacji lub niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. Z prezentacji zostanie sporządzony protokół .
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą wystąpić jedynie w formie pisemnej.
2.W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie produktu stanowiącego przedmiot umowy ( wg nazwy handlowej ) Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy bądź dostarczenia preparatu posiadającego takie same jak przedmiot umowy parametry techniczne.
3.W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie produktu w opakowaniu zaoferowanym przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź dostarczenia przedmiotu umowy w innym dostępnym na rynku opakowaniu.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny przedmiotu umowy dokonanej przez producenta lub dystrybutora.
5.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy jeżeli zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym a łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
21/04/2017
|
Godz skl |
09:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie występują
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|