Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-24 11:30:00
Instytucja Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65888 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i urządzeń wielofunkcyjnych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a oraz Załącznik 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Ulica Aleja IX Wieków Kielc
Nr domu 3
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25516
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 413 421 534
Fax 413 421 834
Email zo27@kielce.uw.gov.pl
Adres strony url www.kielce.uw.gov.pl
Regon 51426500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.kelce.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kelce.uw.gov.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Biuro Administracyjno-Gospodarcze al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Budynek A, pokój 332
Numer referencyjny AG-I.272.1.2.2017
Rodz zam D
Okres2c 08/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie do dnia 8 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych maszyn/urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do złożenia odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej, że materiały te nie są regenerowane, oraz zawierającej w szczególności nazwę producenta, wydajność, symbol materiału i zapis potwierdzający zgodność z kolumną B Formularza cenowego (załącznika nr 3 do SIWZ), dla każdego materiału równoważnego. 2. Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 dla każdego producenta materiałów równoważnych. Każdy dokument powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego", którego dotyczy. UWAGA: Wykonawcy oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne (wyprodukowane przez producentów poszczególnych urządzeń) nie będą wzywani do złożenia w/w dokumentacji.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiany stawki VAT, b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ k.c., c) wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy (siła wyższa, wypadek, w którym zostanie zniszczony przedmiot umowy, itp.) – w takiej sytuacji strony mogą zmienić termin wykonania umowy, 2. Zmiana umowy nastąpi na wniosek jednej ze stron w terminie 5 dni od powzięcia wiedzy o przyczynie zmiany. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 24/04/2017
Godz skl 11:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Zamawiającego, poprzez jego czytelne wypełnienie w języku polskim na maszynie, komputerze lub ręcznie i dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. 2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę w piśmie dot. wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 4. Postanowienia umowy zawarto w „Projekcie umowy”, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)