Dostawa wyposażenia 4 szkół w nowoczesne pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!”

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-21 11:00:00
Instytucja Gmina Cedry Wielkie
Miejscowość Cedry Wielkie
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65899 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia 4 szkół w nowoczesne pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!”, w ilości, asortymencie opisanym w załączniku nr 5 do SIWZ oraz szczegółowym opisie określonym w załączniku nr 6 do SIWZ.
2.Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa pomorskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólne, 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej.
3.Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie w terminie maksymalnie do 30 dni roboczych do następujących lokalizacji – szkół na terenie Gminy Cedry Wielkie:
1)Szkoła Podstawowa w Cedrach Wielkich
2)Szkoła Podstawowa w Cedrach Małych
3)Szkoła Podstawowa w Giemlicach
4)Szkoła Podstawowa w Wocławach
W ilości zgodnie z zestawieniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określa wymagany standard zamawianego asortymentu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Cedry Wielkie
Ulica ul. M. Płażyńskiego
Nr domu 16
Miejscowosc Cedry Wielkie
Kod poczt 83020
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 586 836 164
Fax 586 836 166
Email magda.wozniak@cedry-wielkie.pl
Adres strony url www.cedry-wielkie.pl
Regon 19167494500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa pomorskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólne, 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.cedry-wielkie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cedry-wielkie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty kurierskiej lub poczty tradycyjnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Urzędu Gminy Cedry Wielkie w Cedrach Wielkich ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie pok. Nr 17 (sekretariat).
Numer referencyjny ZP.271.12.2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Szacunkowa wart zam calosc 80643.09
Waluta calosc PLN
Czas O
Informacje na temat katalogow 1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ. 2.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 3.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 4.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 poz.2164 ze zm.)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy wyposażenia szkół w pomoce dydaktyczne, każda z dostaw o wartości brutto co najmniej 20 000 zł.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia złoży, na pisemne wezwanie Zamawiającego, następujące dokumenty: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: Dowody określające czy dostawy, o których mowa w ust. V pkt. 2 lit. c) SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający nie wymaga złożenia innych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: Katalogi (prospekty) zawierające opisy zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: I.Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna: a)w przypadku wstrzymania lub zawieszenia dostawy przez Zamawiającego b)z powodu siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie, w szczególności burze, trzęsienie ziemi, powódź, pożar, epidemia lub inna katastrofa naturalna, wojna wypowiedziana lub nie, zamieszki, działania wroga, sabotaż, inwazję, ograniczenia wynikające z kwarantanny, strajki, lock - outy, działania władz naczelnych lub lokalnych, jeśli strona wywodząca wystąpienie siły wyższej powiadomiła drugą stronę po wystąpieniu okoliczności siły wyższej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia jej wystąpienia. Okoliczności siły wyższej nie będą brane pod uwagę, jeżeli nie powiadomiono o nich drugiej strony na piśmie jak określono powyżej. c)w przypadku wstrzymania realizacji dostawy ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy d)w związku z koniecznością zapewnienia finansowania zamówienia w sytuacji, gdy Zamawiający chwilowo nie będzie posiadał środków na zapłatę wynagrodzenia dla Wykonawcy. II. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy a)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę. III. Inne zmiany a)zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostawy, b)zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, c)wprowadzenie podwykonawcy nie wskazanego w ofercie. 2. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjną – organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Wystąpienie okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. I nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian do umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60.00
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik 4 do SIWZ.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ. 2.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 3.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 4.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 poz.2164 ze zm.) 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust VII pkt. 3 SIWZ: 1)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
IV 6 5 Nie
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)