Dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-25 09:30:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65938 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.Przedmiot zamówienia podzielono na 4 pakiety:
Pakiet nr 1 – Oprogramowanie do obsługi konwersji dokumentów w formacie PDF do .mobi oraz .epub, Oprogramowanie do nadawania kodów QR na dokumentach
elektronicznych .pdf.
Pakiet nr 2 – Oprogramowanie 2
Pakiet nr 3 – Oprogramowanie 3.1, Oprogramowanie 3.2
Pakiet nr 4 – Oprogramowanie 4


Opis

Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2.1 i 3.1 do SIWZ – Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz Specyfikacja techniczna.Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2.2 i 3.2 do SIWZ – Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz Specyfikacja techniczna.Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2.3 i 3.3 do SIWZ – Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz Specyfikacja techniczna.Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2.4 i 3.4 do SIWZ – Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz Specyfikacja techniczna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Ulica Poniatowskiego
Nr domu 15
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-055
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2083547
Fax 32 2083568
Email mstanderska@sum.edu.pl
Adres strony url ww.sum.edu.pl
Regon 000289035
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wpływ do kancelarii Zamawiającego, parter, pokój nr 11
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Numer referencyjny RZP/PN/15/I/17
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny niezawinione przez strony spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp., 2)zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 3)zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 4)zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 5)zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. 6)przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp.
Czy aukcja Nie
Data skl 25/04/2017
Godz skl 09:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)