Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Ulica |
ul. T. Chałubińskiego
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Koszalin
|
Kod poczt |
75581
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
94 34 88 147
|
Fax |
94 34 88 103
|
Email |
piotr@swk.med.pl
|
Adres strony url |
www.swk.med.pl
|
Regon |
33000629200000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swk.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrenictm operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 litopada 2002 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty lub wnioski |
Tylko jednej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki i. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin
|
Numer referencyjny |
TP.382.42.2017 EK
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
24
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
-
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
-
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2)formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ;
3)poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ;
4)oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III);
5)Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1)deklaracja zgodności z załącznikami;
2)potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne;
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2.Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2)Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3)wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
4)producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
5)producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3.Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5.Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
21/04/2017
|
Godz skl |
10:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|