Dostawa materiałów drukowanych dla Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-25 09:00:00
Instytucja Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66126 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 221000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1 Druk, transport i rozładunek materiałów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
1.2 Odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
1.3 Zamówienie będzie wykonane w dwóch etapach, realizowanych w terminach odpowiednio: etap nr 1 – w terminie wskazanym przez wykonawcę, lecz nie później niż 18.05.2017 r. oraz etap nr 2 w terminie najpóźniej do 30.06.2017 r., jako dostawa sukcesywna. Uzasadnienie braku podziału na części zostanie sporządzone i umieszczone, zgodnie z art. 96 ust. 1 pkt 11, w protokole z postępowania.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego
Ulica ul. Bażyńskiego
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80952
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 523 33 73
Fax 0-585523706
Email frugak@ug.edu.pl
Adres strony url www.frug.ug.edu.pl
Regon 19055239600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu „Przyjaciele Bałtyckiej Przyrody – kampania informacyjno-edukacyjna na rzecz zachowania i zrównoważonego użytkowania przyrodniczych walorów Pomorza” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.frug.ug.edu.pl/pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.frug.ug.edu.pl/pl/przetargi/
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny PZP – 1 – materiały drukowane – PBP – 2017
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. 2. Oświadczenie o braku podstaw do Wykluczenia stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojny, rewolucje, embarga przewozowe, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu Umowy, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, c) zmiany danych teleadresowych, d) zmiany ustawowej zmiany podatku VAT, e) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 2 niniejszego paragrafu, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 80
Czy aukcja Nie
Data skl 25/04/2017
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)