Dostawa sprzętu laparoskopowego i cystoskopowego

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-27 09:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66171 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu laparoskopowego i cystoskopowego - 4 pakiety, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ

Opis

uszczelki, kleszczyki - szczegółowy opis zawarty w załączniku Nr 1 do SIWZ optyki, światłowody, elektrody, płaszcze wewnętrzne, kleszcze, uszczelki - szczegółowy opis zawarty w załączniku Nr 1 do SIWZ kleszcze, światłowód, optyki, noże, uszczelki - szczegółowy opis zawarty w załączniku Nr 1 do SIWZ system dostępu do procedur laparoskopowych wspomaganych ręcznie - szczegółowy opis zawarty w załączniku Nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Ulica ul. Lindleya
Nr domu 4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02005
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 225 021 001
Fax 225 022 136
Email zam.publiczne@dzieciatkajezus.pl
Adres strony url www.przeatrgi.dzieciatkajezus.pl
Regon 28893000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta może zostać złożona wyłącznie NA PIŚMIE, za pośrednictwem operatora pocztowego ,osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ul. Lindleya 4, 02 – 005 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych Pawilon nr 19, piętro I, pokój nr 3
Numer referencyjny 29/IJ/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy) Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku: 1. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia; 2. zasobów innych podmiotów: - Wykonawca składa oświadczenie dotyczące każdego podmiotu, na którego zasoby się powołuje, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 3. podwykonawców: - Wykonawca składa oświadczenie dotyczące każdego z podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia – w celu wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E) - Próbki - wskazane w SIWZ w celu ustalenia rankingu ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy wyrobów medycznych: Aktualne dokumenty dopuszczające stosowanie zaoferowanych wyrobów medycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.), tj.: - deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi - certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wskazanych dokumentów i/lub oświadczenia – wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ Dotyczy wyrobów medycznych: Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (jeśli dotyczy zaoferowanych wyrobów) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wskazanych dokumentów i/lub oświadczenia – wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia materiałów informacyjnych (opisy/ foldery/ prospekty/ oświadczenia) wystawionych przez wytwórcę opisujących parametry techniczne zaoferowanych wyrobów - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wskazanych dokumentów i/lub oświadczenia – wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do potwierdzenia wymaganej kompatybilności oferowanego sprzętu ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego - stosowanymi dokumentami producenta oferowanego asortymentu Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wskazanych dokumentów i/lub oświadczenia – wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ
Czy aukcja Nie
Data skl 27/04/2017
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)