Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu kuchennego

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-24 09:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66250 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 392212009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu kuchennego do Oddziału Rewita Jurata, ul. Helska 2, 84-150 Hel wraz z rozładunkiem

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Ulica ul. św. J. Odrowąża
Nr domu 15
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03-310
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48221885150
Fax +48221885163
Email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Regon 142990254
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata Adres: 84-150 Hel ul. Helska 2
Numer referencyjny DW/O/J/PZP/8/2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wartość co najmniej jednej dostawy ma być nie mniejsza niż wartość oferty. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonana należycie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wartość co najmniej jednej dostawy ma być nie mniejsza niż wartość oferty. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dosta¬wy zostały wykonana należycie; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Zakresie warunkow udzialu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- formularz ofertowo cenowy 2, Wypełniony formularz ofertowy 3. Wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wartość co najmniej jednej dostawy ma być nie mniejsza niż wartość oferty. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dosta¬wy zostały wykonana należycie – Załącznik nr 5
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą. 2. Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej wchodzą w życie pod warunkiem zawarcia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena ofertowa brutto
Kryt 0p 90
Data skl 24/04/2017
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)