Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów do podciśnieniowej terapii leczenia ran, pieluchomajtek dla dzieci i dorosłych, chusteczek z balsamem. Znak sprawy: ZP-PN/23/17.

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-21 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lębork
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66310 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 337712007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów do podciśnieniowej terapii leczenia ran, pieluchomajtek dla dzieci i dorosłych, chusteczek z balsamem do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ, będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
3.Zamówienie podzielono na 11 zadań.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Węgrzynowicza
Nr domu 13
Miejscowosc Lębork
Kod poczt 84-300
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 598635249
Fax 598635249
Email zampub@szpital-lebork.com.pl
Adres strony url www.szpital-lebork.com.pl
Regon 770901505
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lebork.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lebork.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, Pocztą Polską, pocztą kurierską, zgodnie z zapisami Rozdziału X SIWZ
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sekretariatu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork
Numer referencyjny ZP-PN/23/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 257205.73
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający, z zastrzeżeniem ust. 4, żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a)świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu: Zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: •deklaracja zgodności CE wytwórcy (dla wszystkich klas wyrobu medycznego). W przypadku kiedy wyroby objęte przedmiotem zamówienia nie zostały zakwalifikowane przez producenta jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, w związku z czym nie podlegają przepisom cytowanej ustawy, ani dyrektywom europejskim, dla tego wyrobu Zamawiający odstępuje od wymogu dostarczenia dokumentów opisanych w punkcie 1). W wyżej wymienionym przypadku Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie. 2)szczegółowego opisu oferowanego asortymentu, lub katalogu lub folderu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającego nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanych wyrobów, katalogu lub folderze. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany w Załączniku nr 4 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. 3)próbek oferowanego asortymentu w ilościach określonych w Arkuszu asortymentowo –cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, w zadaniach od nr 1 do nr 7 oraz od nr 9 do nr 11.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy pzp, zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy, w stosunku do treści oferty: 1)zmianę wartości umowy w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy; ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, zmianie ulegnie cena brutto w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, b)zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie w razie zmiany cen i marż urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, c)zmianę ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian; 2)zmianę terminu wykonania zamówienia: - może on ulec wydłużeniu ponad termin realizacji zamówienia określony w §2 ust. 1 w przypadku niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa w terminie określonym w umowie; 3)zmianę przedmiotu umowy w zakresie nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a)w przypadku wprowadzenia do obrotu odpowiednika wyrobu medycznego o lepszych niż wyrób medyczny będący przedmiotem zamówienia właściwościach jakościowych, lub technicznych bądź będącego „następcą” wycofanego wcześniej wyrobu medycznego, b)w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy produkt zostanie wycofany z produkcji lub wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie c)w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia. W przypadku tym dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 4)zmianę treści umowy w przypadku zmiany nazwy jednej ze stron.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)