Dostawa sprzętu wraz z usługą polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e – urzędu w ramach projektu pt. „e-Powiat Krośnieński”.

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-25 10:00:00
Instytucja Powiat Krośnieński
Miejscowość Krosno Odrzańskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66437 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 487000005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań wchodzących w zakres projektu pt. "e-Powiat Krośnieński": 1. Dostawa sprzętu, 2. Usługa polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e-urzędu.

Opis

Dostawa sprzętu w ramach zadania na "Dostawę sprzętu wraz z usługą polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e – urzędu w ramach projektu pt. „e-Powiat Krośnieński”."Usługa polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e-urzędu w ramach zadania na "Dostawę sprzętu wraz z usługą polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e – urzędu w ramach projektu pt. „e-Powiat Krośnieński”."

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Krośnieński
Ulica ul. Piastów
Miejscowosc Krosno Odrzańskie
Kod poczt 66600
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubuskie
Tel 683 830 218
Fax 683 830 236
Email przetargi@krosno-odrz.pl
Adres strony url http://bip.powiatkrosnienski.pl
Regon 97077095000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatkrosnienski.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pisemnie po rygorem niewazności, w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ulica Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie
Numer referencyjny OR.272.00010.2017
Rodz zam D
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części Nr 1 (Dostawa sprzętu)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 1 dostawę, przedmiotem których była: dostawa oraz uruchomienie sprzętu komputerowego o wartości min. 100.000,00 zł. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.Dla części Nr 2 (Usługa polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e-urzędu) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, każda dla administracji publicznej, przedmiotem których było uruchomienie, wdrożenie oraz integracja z platformą ePUAP, systemu informatycznego w zakresie e-usług publicznych o wartości każdej z nich min. 40 000,00 zł. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dotyczy części nr 1. 2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dotyczy części nr 1. 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dotyczy części nr 1,2.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 3 do SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów pod rygorem nieważności 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) czasowej niemożność udostępnienia przez Zamawiającego pomieszczeń i posiadanego sprzętu na potrzeby instalacji i/lub testowania oprogramowania, związana z remontami pomieszczeń, awariami, itp., 2) udokumentowanych długotrwałych problemów z sieciami komputerowymi / telekomunikacyjnymi zawinione przez operatorów telekomunikacyjnych, 3) opóźnień wynikających z działania podmiotów trzecich na które Wykonawca nie ma lub nie mógł mieć wpływu. 4) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia. 5) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP. 6) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta. 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy z zastrzeżeniem, że w przypadku dostarczenia elementów lub sprzętu innego rodzaju (zamiennego) niż w ofercie Zamawiający żąda by nie był on gorszy od oferowanego w ofercie przetargowej Wykonawcy. 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 9) zmiany stawki podatku od towarów i usług – Strony ustalają protokolarnie wartość prac wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do prac wykonywanych po dniu zmiany stawki podatku VAT
Czy aukcja Nie
Data skl 25/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)