Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiat Krośnieński
|
Ulica |
ul. Piastów
|
Miejscowosc |
Krosno Odrzańskie
|
Kod poczt |
66600
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
lubuskie
|
Tel |
683 830 218
|
Fax |
683 830 236
|
Email |
przetargi@krosno-odrz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.powiatkrosnienski.pl
|
Regon |
97077095000000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatkrosnienski.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pisemnie po rygorem niewazności, w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ulica Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie
|
Numer referencyjny |
OR.272.00010.2017
|
Rodz zam |
D
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla części Nr 1 (Dostawa sprzętu)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 1 dostawę, przedmiotem których była: dostawa oraz uruchomienie sprzętu komputerowego o wartości min. 100.000,00 zł. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.Dla części Nr 2 (Usługa polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji e-urzędu) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, każda dla administracji publicznej, przedmiotem których było uruchomienie, wdrożenie oraz integracja z platformą ePUAP, systemu informatycznego w zakresie e-usług publicznych o wartości każdej z nich min. 40 000,00 zł. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dotyczy części nr 1.
2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dotyczy części nr 1.
3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dotyczy części nr 1,2.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 3 do SIWZ
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów pod rygorem nieważności
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) czasowej niemożność udostępnienia przez Zamawiającego pomieszczeń i posiadanego sprzętu na potrzeby instalacji i/lub testowania oprogramowania, związana z remontami pomieszczeń, awariami, itp.,
2) udokumentowanych długotrwałych problemów z sieciami komputerowymi / telekomunikacyjnymi zawinione przez operatorów telekomunikacyjnych,
3) opóźnień wynikających z działania podmiotów trzecich na które Wykonawca nie ma lub nie mógł mieć wpływu.
4) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia.
5) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP.
6) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta.
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy z zastrzeżeniem, że w przypadku dostarczenia elementów lub sprzętu innego rodzaju (zamiennego) niż w ofercie Zamawiający żąda by nie był on gorszy od oferowanego w ofercie przetargowej Wykonawcy.
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
9) zmiany stawki podatku od towarów i usług – Strony ustalają protokolarnie wartość prac wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do prac wykonywanych po dniu zmiany stawki podatku VAT
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
25/04/2017
|
Godz skl |
10:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|