Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - XXII części

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-21 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66474 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. Część I – Torba EKO papierowa (500 szt.)
2. Część II – Puzzle drewniane w tekturowej ramce (300 szt.)
3. Część III – Bidon, butelka (300 szt.)
4. Część IV – Zawieszka zapachowa (300 szt.)
5. Część V – Ręcznik z mapą miasta (200 szt.)
6.Część VI – Koszulka męska 150 szt. (rozmiar: M - 40 szt., L- 80, XL – 30), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
7. Część VII – Koszulka damska 150 szt (rozmiar: S- 20 szt, M – 65 szt., L- 45 szt., XL – 20 szt.), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
8. Część VIII – Torba bawełniana z grafiką ( 200 szt.)
9. Część IX – Podkładki (300 szt.)
10. Część X – Magnes z otwieraczem (100 szt.)
11. Część XI – Skarpetki 400 szt. (rozmiar: 36-39 – 140 szt., 40-43 - 200 szt., 44-46 – 60 szt.) wraz z etykietami do skarpet
12. Część XII – Mapa – 200 szt.
13. Część XIII – Wycinanka – 200 szt. (dwa różne modele, każdy po 100 szt.)
14. Część XIV – Notes – 200 szt.
15. Część XV – Kreda chodnikowa - 500 op.
16. Część XVI – Krokomierz – 400 szt.
17. Część XVII – Linijka reklamowa z kalkulatorem – 400 szt.
18. Część XVIII – Piłka plażowa – 500 szt.
19. Część XIX – Zestaw zakreślaczy – 500 szt.
20. Część XX – Latarka – 400 szt.
21. Część XXI – Plecak z taśmą odblaskową – 1000 szt.
22. Część XXII – Kostka Rubika – 500 szt.

Opis

Torba EKO papierowa (500 szt.) Puzzle drewniane w tekturowej ramce (300 szt.)Bidon, butelka (300 szt.)Zawieszka zapachowa, nakład: 300 sztukRęcznik z mapą miasta, nakład: 200 sztukKoszulka męska, nakład: 150 szt. ( rozmiar M -40; L – 80; XL – 30), metka do koszulki (z funkcją zakładki do książek)Koszulka damska, nakład: 150 szt. ( rozmiar S -20; M – 65; L – 45, XL – 20), metka do koszulki (z funkcją zakładki do książek)Torba bawełniana z grafiką, nakład: 200sztPodkładki, nakład: 300szt.Magnes z otwieraczem, nakład 100sztSkarpetki, Nakład: 400 szt (36-39 – 140szt, 40-43- 200szt, 44-46 – 60szt,), Etykiety do skarpet:Mapa, nakład: 200 szt.Wycinanka, nakład: 200 szt. (dwa różne modele wycinanek każdy w ilości 100szt.)Notes, nakład: 200 szt.Kreda chodnikowa, nakład: 500 op.Krokomierz, nakład: 400 szt. Linijka reklamowa z kalkulatorem, nakład: 400szt. Piłka plażowa, nakład: 500szt. Zestaw zakreślaczy, nakład: 500 szt.Latarka, nakład: 400 sztPlecak z taśmą odblaskową, nakład: 1000 szt. Kostka Rubika, nakład: 500 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20109
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 814 663 000
Fax 814 663 001
Email zamowienia@um.lublin.pl
Adres strony url www.um.lublin.eu
Regon 43101951400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub z pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Lulin Biuro Zamówień Pulicznych, Pl. Litewski 1, 20-080 Lublin, pok nr 3
Numer referencyjny ZP-P-I.271.1.27.2017
Rodz zam D
Okres2c 38
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – 38 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: 1. 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektów materiałów promocyjnych lub logotypu wraz z kolorystyką podstawową. 2. 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wizualizacji projektów wszystkich materiałów promocyjnych. 3. 2 dni roboczych od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonych wizualizacji projektów materiałów promocyjnych. Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza akceptację przez Zamawiającego dostarczonego projektów. 4. 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych wraz z wniesieniem , w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom - Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. W przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. 2)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2.miany umowy przewidziane w pkt. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1)- zmiana terminu realizacji zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, ad pkt 2)- stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie procedury: p. Iwona Wieżel – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 12.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)