Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Instytut Matki i Dziecka
|
Ulica |
ul. Kasprzaka
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
01211
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 32-77-240
|
Fax |
022 32-77-233, 32-77-305
|
Email |
witold.sarnowski@imid.med.pl
|
Adres strony url |
www.imid.med.pl
|
Regon |
28839500000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.imid.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.imid.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 roku poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Matki i Dziecka, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17A, pokój 342, III piętro
|
Numer referencyjny |
A/ZP/SZP.251-20/17
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
justyna.michalak@ imid.med.pl
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych
na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.
1 ustawy Pzp: 1. Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 1) odpisu z
właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2)Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa: w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3)Dokumenty, o których mowa
w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 4)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 stosuje się.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania zamówienia, terminu gwarancji i warunków płatności oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;
2) oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do SIWZ;
3) tabelę asortymentowo – cenową według wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 do SIWZ;
4) zestawienie parametrów wymaganych Zał. Nr 6 do SIWZ;
5) gwarancję i serwis – wymagania Zał. Nr 7 do SIWZ;
6) terminy dostaw przedmiotu zamówienia Zał. Nr 8 do SIWZ
7) dowód wpłaty wadium;
8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI.1
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma
potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który
zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza
informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI.1. Wykonawca,
który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec
nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -
warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI.1. SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
1. Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Celem potwierdzenia spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj.:
1) Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj.:
a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
b) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
c) deklaracja zgodności, potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny
z wymaganiami zasadniczymi;
d) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
UWAGA:
- Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa ust. 1 pkt a) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa
w ust. 1 pkt a), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. b) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego, nie wydaję się dokumentu, o którym mowa
w ust. 1 pkt b), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt c) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa
w ust. 1 pkt c), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt d) niniejszego rozdziału.
2) Materiały informacyjne zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia (prospekt, katalog, karta, formularz danych technicznych itp.), potwierdzający wymagania techniczno-eksploatacyjne zawarte w Zał. Nr 6 do SIWZ
(z zaznaczeniem wymaganych parametrów, nr części oraz pozycji oferowanego towaru).
3) Atest higieniczny potwierdzający, iż wyrób jest dopuszczony do stosowania
w jednostkach służby zdrowia (kopia stosownego atestu np. PZH).
4) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniami zgodności działań producenta z normami jakościowymi, tj. certyfikat ISO 9001 lub równoważny, w zakresie minimum projektowania i produkcji mebli.
5) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, tj. certyfikat ISO 13485 lub równoważny, w zakresie minimum projektowania i produkcji mebli
6) Certyfikat potwierdzający skuteczność zastosowanej technologii antybakteryjnej pokrycia mebli, wydany przez akredytowane laboratorium.
|
Wadium |
Informacja na temat wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 500,00 zł PLN (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania
ofert. Kwota wadium podzielna jest w stosunku do każdej części przedmiotu zamówienia. 2. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do każdej części przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium do poszczególnych części ustala się w następującej wysokości:
• Część nr 1 – 7 700,00 zł
• Część nr 2 – 700,00 zł
• Część nr 3 – 2 000,00 zł
• Część nr 4 – 100,00 zł
Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Alior Banku nr rachunku 73 2490 0005 0000 4600 4520 6059, z dopiskiem na przelewie:
„Wadium w postępowaniu A/ZP/SZP.251-20/17 na dostawę: łóżek i szafek przyłóżkowych”.
Szczegółowe warunki dot. wadium zostały opisane w SIWZ.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1) w zakresie zmiany terminu realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych w wyniku ewentualnych prac budowlanych prowadzonych w budynku gdzie przedmiot zamówienia ma być realizowany lub dostarczony.
W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony lub skrócony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, z zastrzeżeniem, że termin realizacji umowy całego zamówienia nie przekroczy 8 tygodni od daty zawarcia umowy,
2) zmiany w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy,
3) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.).
3. Zakazuje się innych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
21/04/2017
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|