Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej

Publication date 2017-04-14
End date 2017-04-26 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież branżowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67072 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 181100003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ubrań roboczych letnich/zimowych, czapek: z daszkiem/ zimowych, płaszczy: płóciennych/ drelichowych/ roboczych, spodni do koszenia i prac ogrodowych różnego rodzaju, kurtek przeciwdeszczowych z kapturem, koszuli roboczych, ręczników, skarpet, trzewików: roboczych/ mechaników, drewniaków, pantofli profilaktycznych, botków zimowych, butów: filcowo-gumowych/ gumowych/ zawodowych, obuwia: dla spawaczy/ kwasoodpornego, kaloszy ocieplanych, ochraniaczy na buty, rękawic: gumowych/ roboczych różnego rodzaju/ ochronnych różnego rodzaju/ technicznych różnego rodzaju/ dla mechaników/ chemoodpornych/ elektroizolacyjnych / niejałowych, rękawiczek: gumowych/ lateksowych/ nitrylowych/ winylowych, płaszczy-fartuchów: frontowych/ wodoodpornych/ ochronnych, bluz różnego rodzaju, spodni różnego rodzaju, czepków różnego rodzaju, koszulek z krótkim rękawem, kalesonów, kurtek: zimowych/ zimowych 3w1/ roboczych różnego rodzaju, kamizelek: ostrzegawczych/ ocieplanych bez rękawów, ubrań: roboczych/ dla spawaczy, aktywnych ochronników słuchu różnego rodzaju, zatyczek do uszu, okularów ochronnych różnego rodzaju, tarcz spawalniczych, par zarękawków spawalniczych, półmasek filtrujących, masek przeciwpyłowych, kaloszy dielektrycznych, nauszników ochronnych, kasków ochronnych.

Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ.

Wymaga się, by odzież robocza i ochronna oraz środki ochrony indywidualnej posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty, spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) oraz w Polskich Normach.
Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej muszą spełniać warunki certyfikatu Europejskiego CE a tkaniny muszą posiadać atest producenta o możliwości zastosowania do wykonania odzieży ochronnej i roboczej.
Do oferty na dany przedmiot zamówienia należy dołączyć odpowiednie certyfikaty/deklarację zgodności CE.
Do oferty należy dołączyć atesty producenta tkanin.

UWAGA!
Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia powinien znajdować się numer pozycji ze „Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia”.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica gen Sylwestra Kaliskiego
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-908
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48261837865
Fax +48261839723
Email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url www.wat.edu.pl
Regon 121229000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wat.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wat.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA
Numer referencyjny 50/ZZM/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawie odzieży roboczej i/lub ochronnej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dosta¬wy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy.  przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wymaga się, by odzież robocza i ochronna oraz środki ochrony indywidualnej posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty, spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) oraz w Polskich Normach. Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej muszą spełniać warunki certyfikatu Europejskiego CE a tkaniny muszą posiadać atest producenta o możliwości zastosowania do wykonania odzieży ochronnej i roboczej. Do oferty na dany przedmiot zamówienia należy dołączyć odpowiednie certyfikaty/deklarację zgodności CE. Do oferty należy dołączyć atesty producenta tkanin. UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia powinien znajdować się numer pozycji ze „Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia”.
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 6 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 26.04.2017 r. do godz. 09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „wadium w przetargu na dostawę odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Strony ustalają możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszym produktem tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia. Zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ujęty w aneksie, winien odpowiadać parametrom technicznym z wykazanym w załączniku do umowy. 2) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem ust. 8 Umowy z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy. 3) W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania gotowości do podjęcia działań, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji skutków klęsk żywiołowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organy władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zwiększenie ilości dostaw według cen określonych w niniejszej umowie. 4) W przypadku niezrealizowania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, do czasu zrealizowania wartościowego pozostałej części kwoty przeznaczonej do zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. Zawarcie aneksu nastąpi przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 Umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 26/04/2017
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)