Wynajem drukarek wraz z serwisem

Publication date 2017-04-14
End date 2017-04-25 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67205 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 429600003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa wraz z usługą serwisu 4 szt. laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
2. Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko urządzenia do 3 lokalizacji urzędu:
1) w Krakowie (2szt.) pod adresem Plac Na Stawach 1,
2) w Nowym Sączu (1szt.) pod adresem: ul. Węgierska 146,
3) w Tarnowie (1szt.) pod adresem: Al. Solidarności 5-9.
Wykonawca podłączy, uruchomi i skonfiguruje urządzenia w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego w pomieszczeniach docelowych wskazanych przez Zamawiającego, przeszkoli uprawnionych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego oraz przekaże dokumenty, w tym instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim.
Usługa serwisu będzie świadczona od dnia dostawy urządzeń do dnia 10.12.2020 r.
Deklarowany przez Zamawiającego wolumen wydruków w trakcie trwania umowy, wynosi:
a) 150 tys. stron A4 kolorowego wydruku łącznie dla 4 szt. urządzeń Wykonawcy oraz
b) 600 tys. stron A4 czarno-białego wydruku łącznie dla 4 szt. urządzeń Wykonawcy.
Zaoferowane urządzenia muszą być jednakowe i fabrycznie nowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne, zawarty jest w załączniku 1 do SIWZ (SOPZ), stanowiącym integralną część SIWZ. Warunki zamówienia określa także wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Ulica pl. Na Stawach
Nr domu 1
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-107
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel +48124227110
Fax +48124229785
Email ecud@wup-krakow.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Regon 357114075
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Kierunek Kariera” realizowany w Działaniu 10.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, VI piętro, pokój 610
Numer referencyjny OZ-Z.271.1.6.2017
Rodz zam D
Okres2c 10/12/2020
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Urządzenia należy dostarczyć w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca podaje w ofercie termin w zakresie od 10 do 20 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dzierżawę drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisu każda o wartości 50 000 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP, jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane jest w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ wraz z załącznikami, po otwarciu ofert)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Wadium 1.Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych i 00/100 PLN. 2.Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao SA nr 76 1240 6292 1111 0010 5134 2558 tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego; wpłata wadium winna być dokonana z tytułem „wadium – przetarg – dostawa laptopów”. 5.Wadium w pozostałych formach należy złożyć na ręce pracownika Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, Zespół Organizacji i Zarządzania, stanowisko ds. zamówień publicznych (pok. 610), a do oferty można dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub złożyć oryginał dokumentu gwarancji wraz z ofertą (w tej samej kopercie), ale nie połączone w sposób trwały z ofertą, tak aby po otwarciu ofert możliwe było przechowywanie dokumentu w kasie WUP. 6.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy. 7.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9.Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (klauzula waloryzacyjna), w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - na zasadach i w sposób określony w § 6 ust. 2 – 12 wzoru umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 25/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik 2 do SIWZ.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)