Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w ramach projektu TIK TAK Nowoczesna bezpieczna szkoła dla uczniów

Publication date 2017-04-14
End date 2017-04-21 10:00:00
Instytucja Gmina Ełk
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67354 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302311008, 302360002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Ełk
Ulica ul. Kościuszki
Miejscowosc Ełk
Kod poczt 19300
Panstwo Polska
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 87 619 45 00
Fax 87 619 45 01
Email ug@elk.gmina.pl
Regon 79067109900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt Nowoczesna i bezpieczna szkoła współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsk-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.elk.gmina.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.elk.gmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. T. Kosciuszki 28 A, 19-300 Ełk
Numer referencyjny IZP271.3.9.2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu,
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, formularz cenowy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Wadium 1. Zamawiający ustala wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: PKO S.A. Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 pkt 4a i 5.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy, 2) zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, 3) udokumentowane zmiany wynagrodzenia wynikające ze zmiany stawki podatku VAT, 4) zmiany w trakcie wykonywania umowy z powodu zmiany przepisów, norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia, 5) zmiany rachunków bankowych, z których lub na które dokonywane będą przelewy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Wym zab umowy Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)