Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, flipchartów, podręczników oraz materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz specjalistycznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” – 3 części

Publication date 2017-04-18
End date 2017-04-28 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67492 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 301900007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, flipchartów, podręczników oraz materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz specjalistycznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” – 3 części:
Część 1. Zakup i dostawa materiałów biurowo- eksploatacyjnych i specjalistycznych na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Część 2. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby kursów i zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Część 3. Zakup i dostawa podręczników, zeszytów ćwiczeń i innych materiałów edukacyjnych na potrzeby zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Zawodowa współpraca”.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT.


Opis

Zakup i dostawa materiałów biurowo- eksploatacyjnych i specjalistycznych na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby kursów i zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Zawodowa współpraca”Zakup i dostawa podręczników, zeszytów ćwiczeń i innych materiałów edukacyjnych na potrzeby zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Zawodowa współpraca”

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Ulica ul. Śląska
Nr domu 11/13
Miejscowosc Częstochowa
Kod poczt 42-217
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel +48343707100
Fax +48343707170
Email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url www.czestochowa.pl
Regon 151399002
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt pn. Zawodowa współpraca, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Numer referencyjny FER.042.4.2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie 5a ppkt 1 SIWZ; 2. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Druk „OFERTA” musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, itp.) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5a SIWZ; 3) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 4 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Przewidywany zakres zmian: W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
Kryt 0 cena całkowita brutto
Kryt 0p 60.00
Czy aukcja Nie
Data skl 28/04/2017
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)