Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Miasto Poznań
|
Ulica |
Plac Kolegiacki
|
Nr domu |
17
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
61841
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
618 785 210
|
Fax |
61 878 50 85
|
Email |
zp@um.poznan.pl
|
Adres strony url |
bip.poznan.pl
|
Regon |
63125782200000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miasto Poznań plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok. 152
|
Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.31.2017.JA
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę foteli biurowych i/lub krzeseł o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do Instrukcji.
3.Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz z dokumentami potwierdzającymi że zostały one wykonane należycie – wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do Instrukcji.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 dotyczące tych podmiotów.
6. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia:
1) Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
– załącznik nr 1 do Instrukcji.
2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału
lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
7. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty:
- karty katalogowe producenta oferowanych foteli obrotowych oraz krzeseł
lub
- wydruki z oficjalnej strony internetowej producenta oferowanych foteli obrotowych oraz krzeseł wraz z podaniem adresu strony internetowej.
|
Wadium |
Ustala się wadium w wysokości: 1 800,00 zł
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
LE
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Le adres aukcja |
https://poznan.marketplanet.pl
|
Le adres opis |
bip.poznan.pl
|
Le wymagania |
1.Licytacja zostanie przeprowadzona na platformie elektronicznej prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania, pod adresem https://poznan.marketplanet.pl (zwanej dalej systemem).
2.Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu do udziału w licytacji drogą elektroniczną (na adres e-mail podany we wniosku). We wniosku należy upoważnić osobę, która będzie składała oferty w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej.
3.Licytacja właściwa zostanie poprzedzona dobrowolną licytacją testową.
4.Wymagania związane z rejestracją i identyfikacją Wykonawców: Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla Wykonawców uczestniczących w licytacji utworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Podczas rejestracji wysyłany jest e-mail na adres wskazany we wniosku z loginem i jednorazowym hasłem do systemu. Wykonawcy logują się do systemu samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła na hasło docelowe. Zasady dotyczące tworzenia hasła dostępne są w systemie.
5.Termin otwarcia licytacji właściwej oraz termin otwarcia licytacji testowej zostanie podany przez Zamawiającego. w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.
6.Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający zamieści informacje określone w art. 80 ustawy Prawo zamówień publicznych na stronie pod adresem http://bip.poznan.pl.
7.Wymagania techniczne: Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji oficjalnej wspieranej przez producenta oprogramowania oraz dostęp do sieci internetowej siła szyfrowania: 128bit; dostęp do Internetu: min. 56Kb na komputer, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox w wersjach oficjalnie wspieranych przez producentów oprogramowania.
|
Le postapien |
1.W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
2.Jeżeli w ciągu ostatnich 5 min. zostanie złożone postąpienie, licytacja każdorazowo ulegnie przedłużeniu o 5 minut (plus sekundy brakujące do pełnej minuty, w której złożono postąpienie). Przedłużenie licytacji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień tj. po upływie 5 minutowego tzw. okresu bezczynności.
3.Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100 PLN brutto.
4.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
5.W licytacji Wykonawcy składają oferty na całość zamówienia w cenie brutto.
6.Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie Formularza cenowego – załącznika nr 2 do wzoru umowy, w sposób uwzględniający wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
7.Cenę należy skalkulować tak, aby uwzględniała cały koszt realizacji zamówienia.
8.W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
9.Wykonawca podczas licytacji elektronicznej składa ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy.
10.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
11.Licytacja elektroniczna dopuszcza wieloetapowość. Kolejne etapy licytacji zostaną uruchomione w sytuacji, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży takie same ceny, a licytacja zakończy się lub gdy najniższa cena przekroczy środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
12.Opis mechanizmu kolejnych etapów licytacji zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji.
|
Le czy nast |
Tak
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do Instrukcji.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Le term war zam |
Zakończenie licytacji nastąpi po upływnie 20 min. od otwarcia, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5 min. bezczynności – tzn., gdy w ciągu 5 min. od złożenia najkorzystniejszej oferty żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia.
|
Wym zab umowy |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego ykonania umowy.
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|