Dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny medycznej

Publication date 2017-04-18
End date 2017-04-27 09:30:00
Instytucja Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68005 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331416202
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny medycznej z podziałem na 7 pakietów.Poszczególne pakiety nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne pakiety zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.

Opis

Pakiet zawiera odzież medyczną i zestawy medyczne.Pakiet zawiera odzież medyczna, serwety i zestawy opatrunkowe.Pakiet zawiera jednorazowe podkłady na stół operacyjny.Pakiet zawiera odzież medyczną i wyroby różnePakiet zawiera gazę opatrunkową kompresy, opaski, plastry, podkłady, serwety, tupfery, watę medyczną.Pakiet zawiera gaziki, opatrunki, paski do zamykania ran, plastry, przylepce do mocowania rurek, taśmy opatrunkowe.Pakiet zawiera podkłady chłonne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Ulica ul. Szpitalna
Nr domu 11
Miejscowosc Piekary Śląskie
Kod poczt 41940
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 39 38 100
Fax 32 39 38 127
Email zamowienia@szpital.piekary.pl
Adres strony url www.szpital.piekary.pl
Regon 24154217700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.piekary.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.piekary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrdnictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiająjcego, sekretariat, adres 41-940 Piekary Śląskie, ul.Szpitalna 11
Numer referencyjny ZP/PN/03/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Dodatkowo będzie spełniał bezwzględnie wszystkie funkcje, dla których jest przeznaczony oraz zapewniał bezpieczeństwo pacjentom jak również komfort pracy personelowi medycznemu. 2. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Zaoferowane do przetargu wyroby medyczne muszą być dopuszczenie do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawią z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 211 ze zm. ). 4. Oferowane do przetargu wyroby muszą posiadać cechy wskazane w opisie i odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w SIWZ 5. Dostarczane wyroby muszą być odpowiednio opakowany, oznakowany w języku polskim, etykietą zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod; wyraz "jałowe", "sterylne" jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności. 6. Zamawiający wymaga, aby instrukcje dołączone do przedmiotu zamówienia były sporządzone w języku polskim. 7.Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) dołączyć stosowne oświadczenie – załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Dodatkowo z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem terminów określonych w art. 24 ust. 7 ustawy Pzp). 3. Wykonawcy wraz z ofertą złożą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, aktualne na dzień składania ofert , zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu (w tym ilości zamawianego w danej dostawie przedmiotu umowy) oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, tj. ilości hospitalizowanych pacjentów w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej umowie, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w § 4 ust. 1 umowy, poprzez niezłożenie pełnego zamówienia na asortyment określony w załączniku do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego, przy zastrzeżeniu iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust 2 umowy. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §4 ust. 1umowy. 3. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu/wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie. 4. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 27/04/2017
Godz skl 9:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)