Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Szpital Pomnik Chrztu Polski
|
Ulica |
Św. Jana
|
Nr domu |
9
|
Miejscowosc |
Gniezno
|
Kod poczt |
62-200
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 222 80 00
|
Fax |
614 263 233
|
Email |
zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl
|
Adres strony url |
http://www.zoz.gniezno.pl
|
Regon |
31512300000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zoz.gniezno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U z 2016r., poz.1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Pomnik Chrztu Polski ul. Św. Jana 9 62-200 Gniezno Pokój nr 15 – Sekretariat
|
Numer referencyjny |
12AZ/SM/IV/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin 30 dni dot. Zadania nr 1
Termin 7 dni dot. Zadania nr 2
Wymagany sposób komunikowania wyłącznie droga listowna lub elektroniczna na w/w adres. Na fax zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi.
|
Okreslenie warunkow |
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie towaru do obrotu.
2) Karta informacyjna produktu
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego.
b) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego,
c) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
d) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości,
e) zmiany numeru katalogu produktu,
f) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
g) sposobu konfekcjonowania,
h) liczbie opakowań zbiorczych
i) wymiany/ uzupełnienia materiałów medycznych będących przedmiotem zamówienia w sytuacji gdy:
- wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany/ udoskonalony;
- wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
c) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i. na podstawie postanowień umownych,
ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
e) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. za zmianę istotną rozumie się zmianę ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; lub sytuację w której nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
i. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
ii. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
iii. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej,
iv. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
f) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 144 ust. 1–1b, 1d i 1e ustawy Pzp, podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy lub umowy ramowej wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
5. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
5.1 Zmiana umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych powyżej (tj. w treści § 10 ust 5) może nastąpić wyłącznie na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, Wykonawca musi uzasadnić wzrost ceny ofertowej.
6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności:
a. w zakresie wysokości naliczania podatku VAT, o ile w terminie przewidzianym umową, będzie obowiązywała inna stawka podatku VAT na przedmiot zamówienia niż w dniu złożenia oferty.
b. działania siły wyższej,
c. zdarzenia losowe odnoszące się do potencjału osobowo-kadrowego a także w przypadku niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy lub jeżeli zmiana stała się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
d. zawieszenia okresu trwania umowy powodowanej decyzją Zamawiającego,
e. opóźnienia niezależne od Wykonawcy,
f. urzędowe zmiany podatków lub opłat, których płatnikiem jest Wykonawca,
g. treści umów z Podwykonawcami lub zmiany Podwykonawców, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
25/04/2017
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|