Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów.

Publication date 2017-04-18
End date 2017-04-28 11:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68157 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 448000008, 148100002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów.

Opis

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ulica Ul. Silniki
Nr domu 1
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-325
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 261 548 500
Fax 261 548 555
Email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Regon 63243177100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.31blt.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 Baza Lotnictwa Tktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
Numer referencyjny 28/III/17
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu przed upływem terminu składaniem ofert następujące oświadczenia i dokumenty: a). wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; b). wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 5 do SIWZ; c). aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ; d). stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 100
Data skl 28/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)