„Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej”.

Publication date 2017-04-18
End date 2017-04-26 08:30:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68182 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej – wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna) do SIWZ i obejmuje:
a) dostawę urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia,
c) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami.


Opis

komputery przenośne - 2 szt.komputery przenośne -2 szt.komputery przenośne -8 szt.drukarki - 4 szt.drukarki - 2 szt.drukarki - 3 szt.switch - 4 szt.komputer przenośny - 1 szt.Dysk przenośny - 1 szt.serwer - 1 szt.Serwer kasetowy - 1 szt.komputery przenośne - 2 szt.przełącznik sieciowy - 6 szt.przełącznik sieciowy - 1sz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Białostocka
Ulica ul. Wiejska
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15351
Panstwo Polska
Wojewodztwo podlaskie
Tel (085) 7469750
Fax (085) 7469752
Email zampubl@pb.edu.pl
Adres strony url http://pb.edu.pl/
Regon 167200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pb.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pb.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zaposrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiscie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Białostocka Dział Zamówien Publicznych ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4 15-333 Białystok
Numer referencyjny DO-120.362/43/17
Rodz zam D
Okres2c 10
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 11 lit. c). 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone przez zamawiającego), Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 (jeśli zostały określone przez Zamawiającego) ustawy. 5) Każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) i b) (na lub wg załącznika nr 3 i 3a do SIWZ). 6) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 7 1) Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o zastosowaniu stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący. 3) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. a) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru – załącznik nr 3a do SIWZ). Oświadczenie lub oświadczenie i dowody jw. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia będzie stanowił załącznik do informacji zamieszczonej na stronie).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyższej oceniona (uzyska najwyższą ilość punktów wg przyjętych kryteriów wyboru oferty określonych pkt. 14 SIWZ) zostanie wezwany przez Zamawiającego na podst. art. 26 ust. 2 ustawy Pzp do złożenia (w terminie nie krótszym niż 5 dni) dokładnego opisu zaoferowanego sprzętu w odniesieniu do wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej – Zał. Nr 2 do SIWZ (opis nie może zawierać sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze niż”); z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje wykonawca. Ww. dokumenty Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian danych do czynności serwisowych, o których mowa w §7 ust. 4, 4) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
Data skl 26/04/2017
Godz skl 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)