dostawa i wdrożenie dedykowanego portalu dla klientów Urzędu Gminy Ślemień w ramach projektu pn. e-Urząd w Gminie Ślemień, w ramach działania 2.1 – Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Publication date 2017-04-19
End date 2017-04-27 10:30:00
Instytucja Urząd Gminy w Ślemieniu
Miejscowość Ślemień
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68303 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 487000005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie dedykowanego portalu dla klientów Urzędu Gminy Ślemień w ramach projektu pn. e-Urząd w Gminie Ślemień, w ramach działania 2.1 – Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności wykonanie i wdrożenie portalu obejmującego w szczególności następujące moduły:
1) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie podatków lokalnych,
2) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami,
3) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opat lokalnych,
4) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji z prowadzonych ewidencji,
5) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie możliwość składania elektronicznych formularzy oraz informacji o stanie sprawy i korespondencji,
6) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta,
7) Moduł do analiz i raportów w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych,
8) Moduł oprogramowania do zarządzania pracami Rady Gminy,
a także wykonanie prac wdrożeniowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Gminy w Ślemieniu
Ulica ul. Krakowska
Nr domu 148
Miejscowosc Ślemień
Kod poczt 34323
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 338 654 098
Email ugslemien@ugslemien.ig.pl
Adres strony url www.slemien.pl
Regon 7001013600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt pn. e-Urząd w Gminie Ślemień, w ramach działania 2.1 – Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.slemien.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.slemien.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygore nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwemoperatora pocztowego w rozuminiu ustawy z dnia 23 lipca 2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1113) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urąd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie
Numer referencyjny RIBR.ZP.271.RPO.3.2017
Rodz zam D
Okres2c 30/11/2017
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zdolność techniczna i zawodowa: a) zdolność techniczna: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej co najmniej dwa zadania polegające na dostawie i wdrożeniu oprogramowania do świadczenia eUsług o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda, w tym jednego zadania dotyczącego dostawy i wdrożenia portalu informacyjno-płatniczego o minimalnej funkcjonalności udostępniania klientowi, poprzez autoryzowany dostęp (platforma ePUAP lub SEKAP), danych dotyczących zobowiązań klienta wraz z możliwością dokonania przez klienta płatności online wskazanych zobowiązań z wykorzystaniem przelewów elektronicznych. c) wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument składa każdy z wykonawców 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt XI.1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt V.3.b SIWZ ( III.1.3.1.b ogłoszenia) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty potwierdzające udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 1) Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt V, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia dokumentów, z których będzie wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VI.1.1 – VI.1.2 SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy godnie z treścią Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 27/04/2017
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 3) dokumenty i oświadczenia określone pkt VI.1 SIWZ, 2. Jeżeli wykonawca składając ofertę zastrzega sobie prawo do nie udostępnienia innym uczestnikom postępowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi to wyraźnie wskazać w ofercie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego wykaz zastrzeżonych dokumentów oraz uzasadnienia, o którym mowa w pkt X.9 SIWZ. Dokumenty opatrzone klauzulą: „Dokument zastrzeżony” powinny być umieszczone w odrębnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie do charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), tj. że zastrzeżona informacja: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, lub organizacyjny przedsiębiorstwa, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, a także 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. 4. Zaleca się, aby uzasadnienie, o którym mowa w pkt X.9 SIWZ było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie po upływie terminu, o którym mowa w pkt X.13 SIWZ. 5. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, o którym mowa w pkt X.9 SIWZ będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji. 6. Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa na podstawie uzasadnienia, o którym mowa w pkt X.9 w terminie 5 dni od terminu otwarcia ofert. Negatywna weryfikacja przez Zamawiającego wystąpienia niezbędnej przesłanki decydującej o skuteczności dokonania zastrzeżenia zakazu udostępniania informacji wywołuje konsekwencje w postaci wyłączenia przewidzianego w art. 8 ust. 3 zdanie pierwsze ustawy Pzp zakazu ujawniania informacji, bezzasadnie zastrzeżonych przez wykonawcę.
IV 6 5 Nie
Wym zab umowy Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru): 1) pieniądzu, przelewem na wskazany przez Zamawiającego na rachunek bankowy podany na etapie podpisania umowy, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. Jeśli zabezpieczenie będzie wniesione w innej formie niż w pieniądzu to będzie zawierać oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, występującego jako główny dłużnik Zamawiającego w imieniu Wykonawcy, o zapłacie poręczonej lub gwarantowanej kwoty, stanowiącej zabezpieczenie wykonania, bezwarunkowo po otrzymaniu pierwszego wezwania na piśmie Zamawiającego. Ponadto poręczenie lub gwarancja winna zawierać stwierdzenie, że żadna zmiana czy uzupełnienie lub inna modyfikacja warunków umowy lub prac, które mogą zostać przeprowadzone na podstawie umowy lub w jakichkolwiek dokumentach umownych, jakie mogą zostać sporządzone między Zamawiającym a Wykonawcą, nie uwalniają poręczyciela lub gwaranta od odpowiedzialności wynikającej z niniejszej gwarancji oraz, że poręczyciel lub gwarant zrzeka się obowiązku notyfikacji o takiej zmianie, uzupełnieniu czy modyfikacji. Okres ważności gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż okres realizacji umowy, powiększony o 30 dni, oraz okres gwarancji powiększony o 15 dni. 3. Do kwestii związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania zamówienia, a w szczególności formy zabezpieczenia oraz jego zmiany, mają zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy Pzp. 4. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie i na warunkach określonych we Wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)